www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, December 31, 2012

မုိဘုိင္းအသုံးျပဳသူမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ Customer Care Center မ်ား ဖြင့္လွစ္မည္

မုိဘုိင္းအသုံးျပဳသူမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ Customer Care Center မ်ား ဖြင့္လွစ္မည္ ဒီဇင္ဘာ(၃၁)ရက္ေန႔ မုိဘုိင္းအသုံးျပဳသူမ်ား အဆင္ေျပေစရန္ Customer Care Center မ်ား ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက သိရသည္။ အဆုိပါ မုိဘုိင္း Service စင္တာ၌ မုိဘုိင္းဖုန္း ဟန္းဆက္မ်ား အား အသုံးျပဳျပင္ေပးျခင္း၊ ဆင္းကတ္မ်ား အား ေရာင္းခ်ေပးျခင္း၊ ဆင္းကတ္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ Customer Complane မ်ားကုိ ေျဖရွင္းေပးျခင္း၊ ဆင္းကတ္ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးျခင္းတုိ႔ကုိ ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ Service စင္တာကုိ ေ႐ႊဂုံတုိင္၊ အလုံႏွင့္ ပန္းဆုိးတန္းရွိ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး႐ုံးမ်ား၌ ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ပန္းဆုိးတန္း ဆက္သြယ္ေရး႐ုံး အား ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ၿပီးမွ ဖြင့္လွစ္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ လာမည့္ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းတြင္ 3G မုိဘုိင္းဖုန္းလုိင္း ၁ ဒသမ ၂၆ သန္းအား တုိးခ်ဲ႕ တပ္ဆင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လာမည့္ ႏွစ္ဆန္းပုိင္း အတြင္း ထပ္မံ ခ်ထားေပးမည့္ 3G မုိဘုိင္းဖုန္းမ်ားအတြက္ Sim Card ေရာင္းခ်မႈကုိ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးမွ သာ ေရာင္းခ် ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အတြင္း ေရာင္းခ်မႈမ်ားကုိ ေနရာ ၁၈ ေနရာ ခြဲၿပီး ေရာင္းခ် ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger