www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, August 27, 2018

တန္ခ်ိန္ ၂ဝဝဝဝ ထိ ဆိုက္ပါႏိုင္ေသာဆိပ္ကမ္းသစ္မ်ားကို PPP စနစ္ျဖင့္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံခြင့္ေပးရန္ ပုဂၢလိက က႑ဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေရး ေကာ္မတီသို႔ တင္ျပ



ရန္ကုန္ ၂၇-၈-၂ဝ၁၈

ရခိုင္ျပည္နယ္၏ ကုန္သြယ္ေရး တိုးတက္ျမန္ဆန္ လာရန္အတြက္ တန္ခ်ိန္ ၂ဝဝဝဝထိ ဆုိက္ကပ္ႏိုင္ေသာ ဆိပ္ကမ္းအသစ္မ်ားကို ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည့္ သူမ်ားရွိပါက PPP (Public Private Partner Ship) စနစ္ျဖင့္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ ခြင့္ေပး ရန္ပုဂၢလိက က႑ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေကာ္မတီသုိ႔ ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ႔ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ကုန္သည္မ်ားႏွင့္ စက္မႈလက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းခ်ဳပ္၏ သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။

ၾသဂုတ္ ၂၄ ရက္က ျမန္မာႏုိင္ငံ ကုန္သည္မ်ားႏွင့္ စက္မႈလက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းခ်ဳပ္၌ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ (၁၉) ႀကိမ္ေျမာက္ ပုဂၢလိကက႑ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး ေကာ္မတီႏွင့္ ျမန္မာ့စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ လစဥ္ပံုမွန္ အစည္းအေဝးတြင္ ရခုိင္ျပည္နယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရး က႑၌ ရခိုင္ျပည္နယ္ ကုန္သည္မ်ားႏွင့္ စက္မႈလက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းဥကၠ႒ ဦးတင္ေအာင္ဦးက ေဆြးေႏြးတင္ျပ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရခိုင္ျပည္နယ္ စစ္ေတြၿမိဳ႕တြင္ အစိုးရပိုင္ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ ေဖာင္ေတာ္ႀကီး ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ေရႊမင္းဂံ ဆိပ္ကမ္းႏွစ္ခုသာ ရွိသည္။ အဆိုပါ ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာတစ္စီးတည္းသာ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သျဖင့္ တန္ ၁ဝဝဝ ဆံ့သည့္ သေဘၤာမ်ား ဆုိက္ကပ္ကာ ကုန္တင္၊ ကုန္ခ်ျပဳလုပ္လွ်င္ ၁ဝ ရက္ခန္႔ထိ အခ်ိန္ၾကာျမင့္ စြာေဆာင္ရြက္ေနရသည္။ ကမ္း႐ိုးတန္းသြား သေဘၤာမ်ားမွာ စစ္ေတြၿမိဳ႕သုိ႔ တစ္လလွ်င္ ၁၅စီးခန္႔ ဝင္၊ ထြက္ဆုိက္ကပ္မႈ ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။

ထုိသုိ႔ ဝင္ထြက္ဆုိက္ကပ္ေနသည့္ ကုန္သေဘၤာ မ်ားျပားေနေသာ္လည္း ဆုိက္ကပ္ရမည့္ ဆိပ္ကမ္းအေရအတြက္ နည္းပါးသျဖင့္ ေရအလယ္ေက်ာက္ခ် ရပ္နားကာ ေမာ္ေတာ္မ်ား အသုံးျပဳ၍ ကုန္တင္၊ ကုန္ခ်ျပဳလုပ္ေနၾကရေသာေၾကာင့္ ကုန္ထုတ္စီးဆင္းမႈ ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႔ၾကာေနကာ ကုန္က်စရိတ္မ်ားလည္း ျမင့္တက္လာသျဖင့္ ကုန္ေစ်းႏႈန္း ႀကီးျမင့္မႈမ်ား ျဖစ္လာေၾကာင္း သိရသည္။

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger