ရန္ကုန္ ၃-၅-၂ဝ၁၈
ယခုရက္ပိုင္းအတြင္း ကမ္း႐ုိးတန္းသြား ေရယာဥ္လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ ေက်ာက္တင္ပို႔သည့္ လုပ္ငန္းမ်ားျဖင့္သာ ဝင္ေငြရရွိရန္ အားထားလုပ္ကိုင္ေနရေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ကမ္း႐ုိးတန္းသြား ကုန္တင္ေရယာဥ္မ်ား အသင္း႐ုံး အဖြဲ႕မွဴး ဦးရန္ေအာင္ထံမွ သိရသည္။
''ေက်ာက္ဆိုတာက လမ္းခင္းတဲ့ ေက်ာက္ကိုေျပာတာပါ။ အေထြေထြ ကုန္စည္ေတြက မရတဲ့အခါက်ေတာ့ စားဝတ္ေနေရးအတြက္ ေက်ာက္ကိုပဲ အားထားတင္ပို႔ေနရတယ္။
တစ္ခါတေလ ဘိလပ္ေျမအိတ္ေတြ ပို႔ရတာရွိတယ္''ဟု ဦးရန္ေအာင္ကေျပာသည္။အဆုိပါ လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ားကို ကံေပါက္၊ ေရျဖဴ၊ ေမာ္လၿမိဳင္ႏွင့္ မုပၸလင္တုိ႔မွ သယ္ယူကာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ သီလဝါ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ပို႔ေဆာင္ေနရျခင္းမ်ား ရွိသလို တစ္ခါတစ္ရံ ရခုိင္ျပည္နယ္ ေက်ာက္ျဖဴဘက္သို႔ ပို႔ရျခင္းမ်ားလည္းရွိသည္။
ထို႔ျပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံအလယ္ပိုင္းမွ ထြက္ေသာ ဘိလပ္ေျမမ်ားကို ျမစ္တြင္းသြား ေရယာဥ္မ်ားျဖင့္ သယ္ယူကာ ကမ္း႐ိုးတန္းသြား ေရယာဥ္မ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ေျပာင္းလဲတင္ ေဆာင္၍ မြန္ျပည္နယ္ႏွင့္ တနသၤာရီတိုင္း ေဒသႀကီးဘက္သို႔ ပို႔ေဆာင္ရျခင္းမ်ားရွိသလို ႀကံခင္း၊ ေမာ္လၿမိဳင္ဘက္မွ ထြက္ေသာ ဘိလပ္ေျမမ်ားကို ျမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္းႏွင့္ အထက္ပိုင္းေဒသမ်ားသို႔ ျမစ္တြင္း သြားေရယာဥ္မ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ေျပာင္းတင္ကာ လဲလွယ္တင္ေဆာင္ လုပ္ကိုင္လ်က္ရွိသည္။
ယခင္က အေထြေထြ ကုန္စည္ပစၥည္းမ်ားကို တင္ေဆာင္၍ ဝင္ေငြရွာကာ လုပ္ကိုင္ေန ေသာ္လည္း ယခုအခါ ေရလမ္းခရီးသည္ ရက္ကာလၾကာျမင့္ျခင္း၊ စာရြက္စာတမ္း လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ား အဆင့္ဆင့္ၾကာျမင့္ျခင္း တုိ႔ေၾကာင့္ ေငြျပန္ေပၚရန္ ေႏွးသည့္အတြက္ ကုန္သည္မ်ားက ေရယာဥ္မ်ားကို အားထားျခင္း မရွိေတာ့ဘဲ ကားျဖင့္သာ တင္ပို႔ၾကေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ ေရယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား၏ ဘဝရပ္တည္ေရးအတြက္ ဘိလပ္ေျမႏွင့္ ေက်ာက္တို႔ကို အားထားေနရၿပီး ေက်ာက္မ်ားတြင္လည္း လမ္းခင္းေက်ာက္ အရြယ္စံုကို အမ်ားဆုံးတင္ပို႔ကာ ဝင္ေငြရွာ လုပ္ကိုင္ေနရေၾကာင္း သိရသည္။
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment