www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, December 9, 2016

ကေလးငယ္တစ္ဦးအား ျမန္မာ့တပ္မေတာ္က ႏွိပ္စက္ေနေၾကာင္း Daily Mail သတင္းဌာနက သတင္းမွား ေဖာ္ျပခဲ့မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထုိက္သင့္သည့္ တုံ႕ျပန္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္




ေနျပည္ေတာ္ ၊ ၉-၁၂-၂၀၁၆

ၿဗိတိန္ႏုိင္ငံမွ Daily Mail သတင္းဌာန၏ ဒီဇင္ဘာလ ၇ ရက္ ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ ည ၆ နာရီ ၃၂ မိနစ္ Online စာမ်က္ႏွာ၌ ကေလးငယ္ တစ္ဦးအား ျမန္မာ့တပ္မေတာ္ က ရက္စက္စြာ ႏွိပ္စက္ ညႇဥ္းပန္းေနေၾကာင္း သတင္းမွား တစ္ပုဒ္ကို ဓာတ္ပုံမ်ားႏွင့္ အတူ ေဖာ္ျပခဲ့ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဥပေဒေၾကာင္း အရ လည္းေကာင္း၊ စာနယ္ဇင္းဆုိင္ရာ လုပ္ထုံးလုပ္နည္း မ်ားအရ လည္းေကာင္း ထုိက္သင့္သည့္ တု႔ံျပန္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ႏုိင္ငံေတာ္ အတုိင္ပင္ခံ႐ုံး သတင္းထုတ္ျပန္ေရး ေကာ္မတီ က သတင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

Dave Burke ေရးသားေသာ Heartbreaking images show 'Rohingya toddler tortured with a stun gun by laughing Burmese soldier' as Burma continuescrackdown on the country's Muslim minority သတင္း ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေဖာ္ျပထားသည့္ ယင္းသတင္းတြင္ ေၾကာက္လန္႔ ငိုယိုေနသည့္ ကေလးငယ္တစ္ဦးအား က်ဥ္စက္ျဖင့္ တို႔၍ ႏွိပ္စက္ ညႇဥ္းပန္းကာ ရယ္ေမာလ်က္ ရိွသည့္ဓာတ္ပုံမ်ားကို Daily Mail က အြန္လိုင္း စာမ်က္ႏွာတြင္ အခ်ိန္အတန္ၾကာ လႊင့္တင္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ဖတ္႐ႈသူအခ်ဳိ႕က ယင္းသတင္းမွာ ကေမၻာဒီးယား ႏုိင္ငံ၊ Mondulkiri ျပည္နယ္တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ ကေလးငယ္အား ညႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္သူ မ်ားကို ဖမ္းဆီးထားၿပီး ျဖစ္ၿပီး တစ္ဦးထြက္ေျပး လြတ္ေျမာက္လ်က္ ရိွေၾကာင္း၊ ထြက္ေျပး လြတ္ေျမာက္ သြားသူမွာ သတင္းဗီဒီယိုဖိုင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔ၿပီးေနာက္ ကေမၻာဒီးယား ႏုိင္ငံမွ ထြက္ေျပးသြားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းသတင္း ေအာက္တြင္ မွတ္ခ်က္မ်ား ဝင္ေရာက္ေရးသား ခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရိွရျခင္း ျဖစ္သည္။

ထုိသို႔ သတင္းမွား ျဖစ္ေၾကာင္း ေဝဖန္ခ်က္ ေရးသားမႈမ်ား ေတြ႕ျမင္ ရၿပီးေနာက္ Daily Mail  သတင္းစာမ်က္ႏွာက ယင္းသတင္းကို ျဖဳတ္ခ်သြားခဲ့ ေသာ္လည္း အျခားအြန္လိုင္း စာမ်က္ႏွာ အခ်ဳိ႕တြင္ Daily Mail မွ ရရိွေသာ သတင္းဟူ၍ ေဖာ္ျပလ်က္ ထပ္ဆင့္ ေဖာ္ျပမႈမ်ား က်န္ရိွေနေၾကာင္း၊ Daily Mail ၏ မဟုတ္မမွန္ သတင္းမွားကို အေျခခံ ၍ စြပ္စြဲေျပာၾကားမႈ မ်ားမွာ လူမႈကြန္ရက္ မီဒီယာတစ္ခု ျဖစ္သည့္ Twitter တြင္လည္း က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ပ်ံ႕ႏွံ႔လ်က္ ရိွေၾကာင္း ေတြ႕ရိွရသည္ဟု သိရသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း မဟုတ္ဘဲ အျခားႏုိင္ငံတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ျဖစ္စဥ္မွတ္တမ္း မ်ားကို လြဲမွားစြာ အသုံးျပဳ၍ သတင္းမွားခ်ဲ႕ကား ေဖာ္ျပျခင္းေၾကာင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံအေပၚ အထင္အျမင္ လြဲမွားမႈမ်ား ပိုမိုျမင့္တက္ လာေစခဲ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။

သို႔ေသာ္လည္း Daily Mail အေနျဖင့္ သတင္းမွား ေဖာ္ျပမိျခင္း အတြက္ အမွားျပင္ဆင္ျခင္း၊ တာဝန္ယူျခင္းမ်ား တစ္စုံတစ္ရာ မရိွဘဲ သတင္းမွားကိုသာ ျပန္လည္ျဖဳတ္ခ် သြားခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရသည္။

ရခိုင္ျပည္နယ္ အတြင္း ေအာက္တိုဘာ ၉ ရက္၊ ႏုိဝင္ဘာ ၁၂ ရက္ ႏွင့္ ၁၃ ရက္တုိ႔တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ လုံၿခံဳေရးတပ္ဖြဲ႕ဝင္ မ်ားအား အၾကမ္းဖက္စီးနင္း တိုက္ခုိက္ခံရမႈမ်ား ျဖစ္ပြားၿပီးေနာက္ လုံၿခံဳေရး တပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ားက
ဥပေဒႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရိွေသာ္လည္း ေမာင္ေတာေဒသ တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္း မဟုတ္သည့္ အျခားေနရာေဒသ မ်ားမွ ဓာတ္ပုံမ်ား၊ ဗီဒီယို မွတ္တမ္းမ်ား၊ လုပ္ႀကံဖန္တီး ထားသည့္ သတင္းမွားမ်ား အေျမာက္အျမား ပ်ံ႕ႏွံ႔လ်က္ ရိွသည္။

မၾကာမီကလည္း ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ႏုိင္ငံ Cox's Bazar အေျခစိုက္ UNHCR ဝန္ထမ္းတစ္ဦး ျဖစ္ေသာ John McKissick ၏ ကုလသမဂၢ ဝန္ထမ္းတစ္ဦး၏ က်င့္ဝတ္သိကၡာ ႏွင့္မညီဘဲ တာဝန္မဲ့ ေျပာၾကားခ်က္ မ်ားကိုအေျခခံၿပီး မမွန္သတင္း မ်ားကို BBC ၊ CNN ၊ CNA ႏွင့္ Al Jazeear စေသာ သတင္းဌာနမ်ားက ေဖာ္ျပခဲ့ၾကၿပီး ေနာက္တြင္ ယခုကဲ့သို႔ Daily Mail သတင္းဌာနက သတင္းမွားထပ္မံ ေဖာ္ျပလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

Daily Mail သတင္းစာသည္ UK အေျခစိုက္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ၿပီး Daily Mail and General Trust က ပိုင္ဆုိင္ေၾကာင္း သိရိွရသည္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ ၊ စာ(၁၁)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page