www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Tuesday, April 5, 2016

အေစ့အဆန္ ႏွင့္ အခြံမာသီးအဆန္ လက္တစ္ဆုပ္စားျခင္းက အသက္ပုိရွည္ႏုိင္



သက္ရွည္က်န္းမာ ေစဖို႔ ေထြေထြထူးထူး လုပ္စရာ မလိုပါဘဲနဲ႔ လူ႔သက္တမ္း ကို ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ပိုရွည္ေစႏိုင္မယ္ ဆိုရင္ သင္တို႔ အံ့ၾသ သြားၾကေလ မလား။ လက္တစ္ဆုပ္စာ ၃ဝ ဂရမ္ခန္ ့ ပမာဏရွိတဲ့ အေစ့အဆန္ (အခြံမာသီး အေစ့) ေလးေတြကို ရက္သတၱပတ္ လွ်င္ ငါးရက္ ဒါမွမဟုတ္ ေန႔တိုင္း စားေပး႐ံုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၄င္း အေစ့အဆန္ေလး ေတြကို က်န္းမာေရး သုေတသီေတြရဲ႕ အႀကီးစား ေလ့လာမႈ တစ္ရပ္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး တဲ့ေနာက္မွာ ေန႔စဥ္ လက္ တစ္ဆုပ္ခန္႔ စားသံုးေလ့ရွိသူ ေတြဟာ ကင္ဆာေရာဂါ၊ ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ အသက္ရွဴ လမ္းေၾကာင္းဆိုင္ရာ ေရာဂါေၾကာင့္ ေသဆံုးမႈ ေလ်ာ့နည္းၿပီး အသက္ရွည္ရွည္ ေနႏိုင္တာကို ေလ့လာေတြ႕ရွိ ခဲ့ရပါတယ္။

ေနာက္ထပ္ ေလ့လာမႈ တစ္ရပ္မွာ ေျမပဲ ဒါမွမဟုတ္ အခြံမာသီး အေစ့အဆန္ကို ရက္သတၱပတ္ အတြင္း လက္ႏွစ္ဆုပ္စာ ေလာက္သာ စားေလ့ရွိတဲ့ အမ်ဳိးသမီး ေတြဟာ ရက္သတၱပတ္ အတြင္း နာရီေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ခပ္သြက္သြက္ လမ္းေလွ်ာက္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္တဲ့ အမ်ဳိးသမီး ေတြလိုပဲ က်န္းမာေရး အက်ဳိးေက်းဇူး ရရွိႏိုင္ပါတယ္။

အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စု ေဘာ္စတြန္ၿမိဳ႕က Harvard University သုေတသီ ေတြရဲ႕ ေလ့လာ ဆန္းစစ္ခ်က္ အရ ေျမပဲနဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ေထာပတ္ေျမပဲကို လက္ဖက္ရည္ဇြန္း တစ္ဇြန္းႏႈန္းနဲ႔ တစ္ပတ္မွာ ငါးရက္ ဒါမွမဟုတ္ ေန႔တိုင္း စားသံုးတဲ့ အမ်ဳိးသမီး ေတြဟာ လံုးဝမစားတဲ့ ဒါမွမဟုတ္ တစ္ႀကိမ္တည္းသာ စားတဲ့ အမ်ဳိးသမီး ေတြထက္ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ အလားအလာကို ထက္ဝက္မွ် ေလွ်ာ့ခ်ေပး ႏိုင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိန္းကေလးေတြ အေနနဲ႔လည္း ေျမပဲ ဒါမွမဟုတ္ အခြံမာသီး အေစ့အဆန္ ကို တစ္ပတ္မွာ အနည္းဆံုး တစ္ႀကိမ္နဲ႔ အထက္ စားသံုးသူေတြမွာ ရင္သားကင္ဆာ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ နည္းပါးတယ္လို႔ အေျဖထြက္ရွိ ခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေလ့လာမႈ အႀကိမ္ ၂ဝ ခန္႔ျပဳလုပ္ၿပီးတဲ့ အခါမွာ လက္တစ္ဆုပ္စာ ပမာဏရွိတဲ့ အေစ့အဆန္ ေတြကို ေန႔စဥ္တစ္ႀကိမ္ ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္ႀကိမ္တိတိ စားသံုးသူ ေတြဟာ အဝမလြန္ ေစတဲ့အျပင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ကိုပါ က်ေစႏိုင္ ပါတယ္။

ေလ့လာမႈတစ္ခု အရ Pistachio ေခၚ အစိမ္းေရာင္ ဆိမ့္ၿပီး အဆန္ပါတဲ့ အခြံမာသီး အလံုး ၁၂ဝ တိတိ (ကယ္လိုရီ ၃ဝဝဝဝ ခန္ ့) ကို သံုးလတာ ေန႔စဥ္စားသံုး ေပမယ့္လည္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ၁ ေအာင္စေတာင္ တက္မလာတာ ကို အတည္ျပဳႏိုင္ ခဲ့တယ္။ အစာေခ်ဖ်က္စဥ္ အစာေခ် လမ္းေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္မွာ ကယ္လိုရီ ၁ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ သူ႔ အလိုအေလ်ာက္ ေပ်ာက္ပ်က္ သြားၾကပါတယ္။ တျခား အစားအစာ ေတြနဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္တဲ့ အခါ အေစ့အဆန္ ေတြဟာ လူကိုအခ်ိန္တို အတြင္းမွာပဲ ကယ္လိုရီ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲ ေစႏိုင္တာေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ အစာစားခ်င္ စိတ္ကို ခ်ဳိးႏွိမ္ထား ႏိုင္ပါတယ္။

ကယ္လိုရီ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း က ခႏၶာကိုယ္တြင္း ဇီဝျဖစ္ပ်က္မႈကို တိုးတက္ေကာင္းမြန္ ေစၿပီး အဲဒီလိုဇီဝ ျဖစ္ပ်က္ေနစဥ္ မွာပင္ ခႏၶာကိုယ္ထဲက အဆီပိုေတြကို ေလာင္ကြၽမ္းသြား ေစပါတယ္။ သုေတသီေတြရဲ႕ အဆိုအမိန္႔ အရ အရြယ္ေရာက္ၿပီး က်န္းမာေရး ေကာင္းသူ ေတြဟာ အစာစား ၿပီးေနာက္ ရွစ္နာရီအတြင္း အဆီ ၂၀ ဂရမ္ ေလာင္ၿမိဳက္ ႏုိင္တယ္။ သုိ႔ေသာ္ သစ္ၾကားသီး ကေတာ့ အဆီ ေလာင္ၿမိဳက္ခ်ိန္ အတန္ငယ္ ပုိၾကာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ အသက္ရွည္ရွည္ ေနထုိင္ႏုိင္ဖုိ႔ ေျမပဲလုိ အခံြမာသီး အေစ့အဆန္႔ ေလးေတြကုိ ေန႔စဥ္ လက္တစ္ဆုပ္စာ ေလာက္စားေပး ၾကဖုိ႔ တုိက္တြန္း ေရးသားလုိက္ ရပါတယ္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၂)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page