ရန္ကုန္ ၊ ၁၄-၉-၂ဝ၁၅
ျမန္မာႏိုင္ငံ အပါအဝင္ အာဆီယံ ႏုိင္ငံမ်ား အၾကားတြင္ ဆိပ္ကမ္းမ်ား မတူညီမႈ အသီးသီးရွိေန သျဖင့္ ဆိပ္ကမ္း တစ္ခုခ်င္းစီ၏ သတင္း အခ်က္အလက္ မ်ားကုိ အျပန္အလွန္ ပူးေပါင္းဖလွယ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္ ႏိုင္ငံတကာ ဆက္ဆံေရးႏွင့္ လူ႔စြမ္းအား အရင္းအျမစ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။
ထိုကဲ့သုိ႔ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ကုန္းတြင္းပိတ္ ႏိုင္ငံျဖစ္ေသာ လာအုိႏုိင္ငံမွ လြဲ၍ က်န္ႏုိင္ငံ ကိုးႏုိင္ငံမွ အခ်က္အလက္ မ်ား ျဖန္႔ေဝ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အာဆီယံ ႏိုင္ငံမ်ား၏ ဆိပ္ကမ္း အသီးသီးအနက္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ၏ လက္ရွိ အေျခအေနမွာ ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာႀကီးမ်ား ဝင္ထြက္ သြားလာႏိုင္ရန္ အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မ်ား ထံမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း သည္ ျမစ္တြင္း ဆိပ္ကမ္း ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ သေဘၤာႀကီးမ်ား ဝင္ေရာက္ရန္ ေရစူးအနက္ ကန္႔သတ္ခ်က္ ရွိေနသည့္ အတြက္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေပၚေနရျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ျမစ္၏ ေရစူး အနက္မွာ ၉ မီတာသာရွိၿပီး တန္ခ်ိန္ ၁၅ဝဝဝ အထိ တင္ေဆာင္ ႏိုင္ေသာ သေဘၤာမ်ားသာ ဝင္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
သေဘၤာႀကီးမ်ား ဝင္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ျမစ္ အတြင္း ေရစူးအနက္ ပိုရွိလာေစေရး ေဆာင္ရြက္ျခင္းမ်ား ရွိေသာ္လည္း ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း သည္ ျမစ္တြင္းဆိပ္ကမ္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကန္႔သတ္ခ်က္ ရွိေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းတြင္ ကုန္ေသတၱာတင္ သေဘၤာ ဝင္ေရာက္မႈမွာ ႏွစ္စဥ္ ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ျမင့္တက္လ်က္ ရွိၿပီး ဆက္လက္ ၍လည္း ျမင့္တက္သြားမည့္ အေျခအေန ရွိသျဖင့္ ရန္ကုန္ျမစ္ကိုေရစူးနက္ေအာင္ ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ျမစ္ကုိ ျပဳျပင ္ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ေတာင္ကုိရီးယား၊ ဂ်ပန္၊ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ တို႔ႏွင့္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ရန္ နားလည္မႈမ်ား ရယူ ထားေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ဆိပ္ကမ္း ကပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ခံတံတား အစင္းေရ ၂ဝ ႏွင့္ သီလဝါတြင္ ဆိပ္ခံတံတား ေျခာက္စင္း စုစုေပါင္း၂၆ စင္းရွိၿပီး တုိးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္ ထားသည့္ သီလဝါ အထူး စီးပြားေရးဇုန္ရွိ ဆိပ္ကမ္းတြင္ ေရစူးအနက္ ၉ မီတာရွိကာ တန္ခ်ိန္ ၂ဝဝဝဝ ဝန္းက်င္ရွိ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။(၄၄၇)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment