ရန္ကုန္ ၊ ၆-၄-၂၀၁၅
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ သေဘၤာလိုင္း တခ်ဳိ႕သည္ လက္ရွိတြင္ သေဘၤာသား လူသစ္မ်ားကို အခေၾကးေငြ ယူၿပီး သေဘၤာတင္ ေပးမႈမ်ား မျပဳလုပ္ေတာ့ဘဲ မိမိတို႔၏ သေဘၤာလိုင္း မ်ားတြင္ လုပ္အားေပး ဝန္ထမ္းမ်ား အျဖစ္ အသံုးျပဳ၍ အလွည့္က် စနစ္ျဖင့္ သေဘၤာ တင္ေပးမႈမ်ား ျပဳလုပ္လာေၾကာင္း လုပ္အားေပးစနစ္ အသံုးျပဳၿပီး သေဘၤာ တင္ေပးသည့္ သေဘၤာ လိုင္းမ်ားမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
''လက္ရွိမွာ သေဘၤာသား လူသစ္ေတြကို သေဘၤာလိုင္း ေတြက သေဘၤာ တင္ေပးရင္ အနိမ့္ဆံုး ၄၅ သိန္းကေန အျမင့္ဆံုး ၅၅ သိန္းအထိ ယူၿပီးမွ သေဘၤာတင္ ေပးၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လုပ္အားေပး စနစ္ အသံုးျပဳတဲ့ သေဘၤာလိုင္း က်ေတာ့ သေဘၤာတက္ ခ်င္တဲ့ သေဘၤာသား အသစ္ေတြ ႐ံုးကိုလာ ႐ံုးမွာဝန္ထမ္း မထားဘူး။ အဲဒီ သေဘၤာသား အသစ္ေတြကပဲ လုပ္အားေပး ဝန္ထမ္း အျဖစ္ဝင္လုပ္ၿပီး ဝါရင့္ သေဘၤာသား ႀကီးေတြဆီ ကေန အစစအရာရာ သင္ယူေစတယ္။ ၿပီးရင္ လုပ္အားေပး ဝန္ထမ္းလုပ္တဲ့ သေဘၤာသား အသစ္ေတြကို အလွည့္က် သေဘၤာတင္ ေပးပါတယ္'' ဟု ဗိုလ္တေထာင္ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ လုပ္အားေပး စနစ္ အသံုးျပဳသည့္ သေဘၤာလိုင္း တစ္လိုင္းမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
သေဘၤာသား လူသစ္မ်ား အေနျဖင့္ ယင္း လုပ္အားေပး စနစ္သံုး သေဘၤာလိုင္း မ်ားတြင္ တစ္ဦးလွ်င္ အနည္းဆံုး ေလးလမွ ရွစ္လအထိ လုပ္အားေပးၿပီးမွ သေဘၤာတင္ ေပးၾကရေၾကာင္း သိရသည္။ သေဘၤာသား အသစ္မ်ားကို လုပ္အားေပး စနစ္ အသံုးျပဳၿပီး သေဘၤာ တင္ေပးသည့္ သေဘၤာလိုင္း အမ်ားစုမွာ ျမန္မာႏိုင္ငံ အေျခစိုက္ တ႐ုတ္ (တိုင္ေပ) သေဘၤာလိုင္းမ်ား ျဖစ္သည္။
လုပ္အားေပး သေဘၤာသား အသစ္မ်ားသည္ လုပ္အားေပး ေနစဥ္ကာလ အတြင္း ၄င္း လုပ္အားေပးသည့္ သေဘၤာလိုင္းမွ လစာ အပါအဝင္ အက်ဳိးခံစားခြင့္ တစ္ခုမွ် ရရွိမည္ မဟုတ္ဘဲ သေဘၤာ လုိက္ခြင့္သာ ရရွိမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းစနစ္ကို လုပ္အားေပး စနစ္သံုး သေဘၤာလိုင္းမ်ားမွ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ မတ္လ ေနာက္ဆံုးပတ္မွ စတင္၍ က်င့္သံုးလာၾက ျခင္းျဖစ္သည္။ လုပ္အားေပး စနစ္ျဖင့္ သေဘၤာတင္ ေပးမႈ ေပၚေပါက္ လာျခင္းေၾကာင့္ ေငြေၾကး မတတ္ႏိုင္သည့္ သေဘၤာသား အသစ္မ်ား အေနျဖင့္ လြယ္ကူစြာ သေဘၤာတက္ ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ သေဘၤာသား ဦးေရ ငါးသိန္းခန္႔ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
မင္းေသာ္တာလြင္
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment