www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, April 3, 2015

အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာအခ်ိဳး မညီမွ်မႈသည္ အနာဂတ္ပညာေရးက႑ အတြက္ စိန္ေခၚမႈတစ္ရပ္ ျဖစ္လာ


မႏၲေလး ၊ ၃-၄-၂၀၁၅

အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာ အခ်ဳိးမညီမွ် မႈေၾကာင့္ သင္ၾကားရာတြင္ အခက္အခဲ ရွိၿပီး ထိုသို႔ျဖစ္ေပၚ ေနရျခင္းမွာ ပညာေရး ဝန္ထမ္းအျဖစ္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္လိုသူ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား ေလ်ာ့နည္း လာျခင္းႏွင့္ သက္ဆုိင္ ေနေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္း ေဒသႀကီး ပညာေရးမွဴး႐ံုး မွသိရသည္။

ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာအခ်ဳိးကို အထက္တန္း ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ၁း၂ဝမွ ၁း၃ဝ၊ အလယ္တန္းေက်ာင္း မ်ားတြင္ ၁း၂၂ မွ ၁း၃၄၊ မူလတန္းေက်ာင္း မ်ားတြင္ ၁း၃၂ မွ ၁း၄၄ ထိ ရွိရမည္ဟု သတ္မွတ္ ထားေသာ္လည္း အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာအခ်ဳိး မညီမွ်မႈမ်ား ရွိေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိုသို႔ျဖစ္ေပၚ ေနရျခင္းမွာ ဆရာ၊ ဆရာမအျဖစ္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္လို သူမ်ား ယခင္ကထက္ ေလ်ာ့နည္း လာျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ ေလ်ာ့နည္း လာမႈသည္ အနာဂတ္ ပညာေရးက႑ အတြက္ စိန္ေခၚမႈ တစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

မႏၲေလးတိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္း အေျခခံပညာ ေက်ာင္းေပါင္း ၄ဝ၉၁ ေက်ာင္းရွိၿပီး ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ တြင္ အထက္တန္း ပညာေရး အတြက္ ၁း၂၇၊ အလယ္တန္း ပညာေရး အတြက္ ၁း၃၆၊ မူလတန္း ပညာေရး အတြက္ ၁း၂၃ ထိ ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ျဖည့္တင္းေပး ႏုိင္ခဲ့ေသာ္လည္း အလယ္တန္း အဆင့္သည္ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာ အခ်ဳိးမညီမွ်မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၂ဝ၁၄-၂ဝ၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ အတြက္ ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို ေန႔စားလေပး မ်ား ခန္႔အပ္၍ ျဖည့္တင္းေပး ခဲ့ေၾကာင္း၊ ေန႔စားလေပး မ်ားတြင္ ႐ိုး႐ိုးဘြဲ႕ရ သူမ်ားအျပင္ မဟာဝိဇၨာ၊ မဟာသိပၸံ ဘြဲ႕ရသူမ်ားပါ ပါရွိလာမႈေၾကာင့္ ပညာေရးက႑ အတြက္ အားရစရာ ေကာင္းေသာ္လည္း ထိုသူမ်ား အတြင္းမွ အလယ္တန္းျပ အျဖစ္ တုိးျမႇင့္ေပး ႏုိင္ရန္ ေလွ်ာက္ထားလာမႈ ရွိမွသာလွ်င္ တုိးျမႇင့္ခန္႔အပ္ ေပးႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။

ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ပညာသင္ႏွစ္ တြင္ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ား၏ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာ အခ်ဳိးမညီမွ်မႈ ျမင့္မားသည့္ အလယ္တန္း အဆင့္အတြက္ ၁း၃ဝ ထိ ေရာက္ရွိေအာင္ ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၁၇၃)

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger