www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Friday, May 23, 2014

လမ္းခရီးသာယာေရး အားလံုး၀ုိင္းကူ ေဆာင္ရြက္ေပး


လမ္းခရီးသာယာေရး အားလံုး၀ုိင္းကူ ေဆာင္ရြက္ေပး

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီးသည္ ေနျပည္ေတာ္ ကို ဗဟိုျပဳ၍ တိုင္းေဒသႀကီး မ်ားႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ား သို႔ လြယ္ကူစြာ ဆက္သြယ္ လာႏုိင္ေစၿပီး စီမံခန္႔ခြဲမႈ ကိစၥရပ္မ်ား လ်င္ျမန္စြာ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ မ်ားႏွင့္ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ တြင္ စတင္ ေဖာက္လုပ္ ခဲ့ေသာ လမ္းမႀကီး ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ - ေနျပည္ေတာ္ လမ္းပိုင္းကို ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ မတ္ ၂၅ ရက္တြင္ ဖြင့္လွစ္ ေပးခဲ့ၿပီး ေနျပည္ေတာ္ - မႏၲေလး လမ္းပိုင္းကို ၂ဝ၁ဝ ျပည့္ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၉ ရက္တြင္ ဖြင့္လွစ္ ေပးခဲ့သည္။ အျမန္ လမ္းမႀကီး အသံုးျပဳ သည့္ ယာဥ္မ်ား အႏၲရာယ္ ကင္းစြာ သြားလာ ႏုိင္ေရးအတြက္ လမ္းေကြ႕ ဒီဂရီ၊ ကုန္းဆင္း၊ ကုန္းတက္ ေလွ်ာေစာက္၊ လမ္းေကြ႕ မ်က္ႏွာျပင္ အေစာင္း ရာခိုင္ႏႈန္း တို႔ကို စနစ္တက် ေဖာက္လုပ္ တည္ေဆာက္ ထားသည္။ ထို႔အျပင္ သတိေပး အမွတ္အသား၊ လမ္းၫႊန္ အမွတ္အသား ႏွင့္ လမ္းေဘး အကာအကြယ္ တိုင္မ်ား ကိုလည္း လိုအပ္ခ်က္ ရွိသည့္ ေနရာ တိုင္း၌ ျပဳလုပ္ထားၿပီး လမ္းမ်က္ႏွာျပင္ ေပၚ၌လည္း လမ္း အလယ္ယာဥ္ ေၾကာလိုင္း ႏွင့္ အနားသတ္ မ်ဥ္းမ်ား ေရးဆြဲထားသည္။ ညအခ်ိန္တြင္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေကာင္းစြာ ေမာင္းႏွင္ ႏုိင္ေရးအတြက္ လမ္းေကြ႕၊ ကုန္းဆင္း၊ ကုန္းတက္ ႏွင့္ လိုအပ္ခ်က္ ရွိသည့္ ေနရာတိုင္း၌ ေရာင္ျပန္ မီးလံုးမ်ား တပ္ဆင္ ေပးထားၿပီး တံတား မ်ားေပၚ၌ ျမင္ကြင္း ေကာင္းသည့္ ဆိုလာမီးတိုင္မ်ား တပ္ဆင္ ေပးထားသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီးကို လမ္းနယ္ အက်ယ္ေပ ၄ဝဝ၊ လမ္းလယ္ကြၽန္း အက်ယ္ ေပ ၃ဝ၊ ေအာက္ခံ အလႊာ ကြန္ကရစ္ထု ၆ လက္မ၊ အေပၚ မ်က္ႏွာျပင္လႊာ ကြန္ကရစ္ထု ၁၂ လက္မ၊ ခံႏုိင္ဝန္ တန္ ၈ဝ၊ တစ္ဖက္လွ်င္ ႏွစ္လမ္းသြား ျဖင့္ ေလးလမ္းသြား လမ္းမႀကီး အျဖစ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား သြားလာလ်က္ ရွိသည္။

ရန္ကုန္မွ မႏၲေလးအထိ ေပ ၁၈ဝ အထက္တံတား ၇၂ ခု၊ ေပ ၅ဝ ႏွင့္ ေပ ၁၈ဝ ေအာက္တံတား ၂ဝ၂ ခု၊ ေပ ၅ဝ ေအာက္တံတား ၁၆၄ ခုတို႔ ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ ထားသည္။ လမ္းမႀကီး တစ္ေလွ်ာက္ ၿမိဳ႕မ်ားႏွင့္  ဆက္သြယ္ ေဖာက္လုပ္ ထားေသာ လမ္းေပါင္း ၂၆ လမ္းမွတစ္ဆင့္ လမ္းမႀကီး ေပၚသို႔ ဝင္ေရာက္ သြားလာ ႏုိင္ၾကသည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန သည္ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီး အဆင့္ျမႇင့္ တင္ရန္ နည္းပညာ အကူအညီ ေတာင္းခံခဲ့ရာ ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံတကာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး အဖြဲ႕မွ Nippon Hiway ကုမၸဏီက လာေရာက္ တိုင္းတာ ေလ့လာခဲ့ရာ ရန္ကုန္မွ မႏၲေလးအထိ ၃၆၆ မိုင္ ၃ ဖာလံု အကြာအေဝးတြင္ ၇၅ ရာခိုင္ႏႈန္း မွာ တည္ေဆာက္မႈ ပံုစံ ေကာင္းမြန္ေၾကာင္း၊ လမ္းပိုင္း ၆ ရာခိုင္ႏႈန္းကို အျမန္ျပဳျပင္ ေပးရန္ လိုအပ္ၿပီး ၁၉ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ထိန္းသိမ္း ေဆာင္ရြက္ ေပးရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အစီရင္ခံစာ တင္သြင္း ခ့ဲသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီးကို အသံုးျပဳ သြားလာ ေနေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားသည္ တစ္ေန႔ပ်မ္းမွ် ယာဥ္စီးေရ ၁၂၅ဝဝ ခန္႔ ျဖတ္သန္း သြားလာ ေနၾကရာ ယာဥ္ သြားလာမႈ မ်ားျပားသည္ ႏွင့္အမွ် ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ မ်ားလည္း ျဖစ္ပြားလ်က္ ရွိသည္။ ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ မ်ား ျဖစ္ပြားရသည့္ အေၾကာင္းအရင္း မ်ားမွာ ယာဥ္ေမာင္း သူ၏ ေပါ့ဆမႈႏွင့္ ယာဥ္စည္းကမ္း မလိုက္နာမႈ၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ား၏ ႀကံ့ခိုင္မႈ အားနည္းခ်က္၊ လမ္း၏ ခြၽတ္ယြင္းမႈ ႏွင့္ ရာသီဥတု အေျခအေန တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားရာတြင္ ရာခိုင္ႏႈန္း ၆ဝ ေက်ာ္မွာ ယာဥ္ေမာင္းသူ တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ရၿပီး ၃ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း ေက်ာ္မွာ ယာဥ္ႀကံ့ခိုင္မႈ ခြၽတ္ယြင္းခ်က္ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီး တြင္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား လံုၿခံဳေခ်ာေမြ႕ စိတ္ခ်မ္းသာစြာ သြားလာ ႏုိင္ေရး အတြက္ အျမန္ လမ္းမႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕စခန္း ၁၅ ခု တည္ေဆာက္ ေစာင့္ေရွာက္လ်က္ ရွိသကဲ့သို႔ လမ္းႏွင့္ တံတားဌာန ကလည္း တည္ေဆာက္ၿပီး လုပ္ငန္းမ်ားကို အဆင့္ ျမႇင့္တင္ ျပဳျပင္ ေနစဥ္မွာပင္ ရွစ္လမ္းသြား လမ္းမႀကီး အျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ တည္ေဆာက္ရန္ စတင္ ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီျဖစ္ရာ ယာဥ္ေမာင္း သူမ်ားက သတ္မွတ္မိုင္ႏႈန္း အတိုင္း ေမာင္းႏွင္၍ ယာဥ္ႀကံ့ခိုင္ေရး အတြက္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ မ်ားက မ်က္ျခည္မျပတ္ ၾကည့္႐ႈ ျပင္ဆင္ၾကရန္ လုိအပ္ သကဲ့သို႔ လမ္းမႀကီး တစ္ေလွ်ာက္ ေနထိုင္ၾကေသာ ျပည္သူမ်ား ကလည္း ယာဥ္ အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရး ဝိုင္းဝန္း ေစာင့္ထိန္း ကူညီ ေပးၾကပါရန္ ျမဝတီက တိုက္တြန္း ႏႈိးေဆာ္ လိုက္ရပါသည္။ ။

( အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ )

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger