www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Sunday, February 24, 2013

ျမစ္ႀကီးနား - နန္းေကြ႕ ဘူတာၾကား မီးရထား လမ္းကူးတံတား အဆင့္ျမႇင့္တင္



ျမစ္ႀကီးနား ၊ ၂၄-၂-၂၀၁၃

ကခ်င္ျပည္နယ္ အတြင္း လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး က႑ လ်င္ျမန္ ေခ်ာေမြ႕ ေစေရး လုပ္ငန္းမ်ားကုိ အထူး အေလးထား၍ တာ၀န္ရွိ သူမ်ားက တည္ေဆာက္ ျပဳျပင္ လ်က္ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနား ႏွင့္ နန္းေကြ႕ ဘူတာၾကား မုိင္တုိင္ ၇၁၉ / ၁၆ ႏွင့္ ၇၁၉ / ၁၅ အတြင္းမွ တံတား အမွတ္ (၇၂၃)ကုိ အဆင့္ျမႇင့္ RC အမုိးပိတ္ တံတား အျဖစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီ ဒုတိယပတ္မွ စတင္ကာ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ တံတားမွာ ယခင္က အုတ္ခံု သံေဘာင္တင္ ေဘလီ တံတား ျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၁၄ ရက္ေန႔က မုိးရာသီ အတြင္း ေရတုိက္စား မႈေၾကာင့္ ရထားတဲြမ်ား တိမ္းေခ်ာ္ကာ ကၽြဲႏြား တိရစၧာန္မ်ား ေသေၾက ဆံုး႐ႈံးျခင္း မ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ကာ ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ႏွင့္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီး တုိ႔၏ လမ္းညႊန္မႈ ျဖင့္ ယခုကဲ့သုိ႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တံတား အျဖစ္ တည္ေဆာက္ ျခင္း ျဖစ္သည္။

တံတား ေရထြက္ေပါက္ အက်ယ္မွာ ၂၀ေပ ရွိၿပီး တံတား အမ်ိဳးအစား မွာ RC သံကူ အားျဖည့္ ေဖာင္ေဒးရွင္း အမုိးပိတ္ တံတား အျဖစ္ လမ္းပိုင္း အဆင့္ ျမႇင့္တင္ေရး လုပ္ငန္းမွ ေငြက်ပ္ ၄၀၂ သိန္ အကုန္အက် ခံကာ ျမန္မာ့ မီးရထား တုိင္း(၁) ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ အဆင့္ဆင့္ ႀကီးၾကပ္ကာ ျပင္ပ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ က စံခ်ိန္ စံညႊန္း ျပည့္၀စြာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ မတ္လကုန္ အၿပီး တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page