ဖလမ္း ၂ဝ-၃-၂ဝ၁၈
မဏိပူရ္ျမစ္ကူး မံေဆာင္း တံတားအနီးတြင္ တန္ပိုခ်ိန္သည့္ ကတၱားတပ္ဆင္၍ ၁၆ တန္ထက္ပိုပါက ျဖတ္သန္းခြင့္ မျပဳသည့္ စနစ္ကို ေဖေဖာ္ဝါရီလ ေနာက္ဆုံး ပတ္မွစတင္၍ အသံုးျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္း ဖလမ္းခ႐ိုင္ လမ္းဦးစီးဌာနမွ လက္ေထာက္ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးလွမင္းထန္က ေျပာျပ၍ သိရသည္။
မံေဆာင္း ႀကိဳးတံတားသည္ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္က ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ သဘာဝေဘးေၾကာင့္ တံတားေအာက္ေျခ တိုင္တစ္တိုင္ နိမ့္က်သြားသျဖင့္ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ခဲ့ရၿပီး တံတားေပၚ ျဖတ္သန္းသည့္ ယာဥ္မ်ားအေနျဖင့္ ၁၆ တန္ထိသာ အမ်ားဆံုးထား တင္ေဆာင္ ျဖတ္သန္း သြားလာၾကရန္ ဖလမ္းခ႐ိုင္ လမ္းဦးစီးဌာနမွ သတ္မွတ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ကေလး-ရိဒ္လမ္းေပၚတြင္ ယခင္က ကေလးၿမိဳ႕ စက္မႈဇုန္ထုတ္ ဂ်စ္ကားမ်ားသာ အမ်ားဆုံးေျပးဆြဲခ့ဲၿပီး ၿပီးခ့ဲသည့္ ႏွစ္မ်ားမွစတင္၍ ၁ဝဘီးကား၊ ၁၂ဘီးကားမ်ား ေျပးဆြဲလာခ့ဲေၾကာင္း ယာဥ္ေမာင္းမ်ားထံမွ သိရသည္။
"ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ေတြ တုန္းကေတာ့ ကုန္ကားႀကီးေတြ၊ ဘတ္စကားႀကီးေတြ ျဖတ္သန္းသြားလာ ခြင့္မျပဳတဲ့အတြက္ ေတာင္ေပၚလမ္းေတြလဲ အပ်က္အစီးနည္းတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ခ်င္းေတာင္ေပၚကို ၁ဝ ဘီးကား၊ ၁၂ ဘီးကားေတြ သြားလာခြင့္ ျပဳတဲ့အတြက္ လမ္းေတြ၊ တံတားေတြ အပ်က္အစီးရွိတယ္။ တံတားေတြရဲ႕ ခံႏိုင္ဝန္နဲ႔ ကုန္ကား၊ ဘတ္စကားေတြ တင္လာတဲ့ ခရီးသည္၊ ကုန္စည္ေတြရဲ႕ အေနအထားဟာ စိုးရိမ္စရာပါ။ တံတား ထိန္းသိမ္းမႈေတြကို ႏွစ္စဥ္ဂ႐ုစိုက္ဖို႔လိုတယ္။ ၿပီးေတာ့ကုန္ခ်ိန္ အဆမတန္တင္လာတဲ့ ကားေတြကို တားဆီးဖို႔လိုတယ္" ဟု ရိဒ္နယ္စပ္မွ ေဒသခံတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
အဆုိပါ ကေလး-တီးတိန္-ရိဒ္နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး ခရီးစဥ္သည္ ကေလးၿမိဳ႕မွ တီးတိန္ၿမိဳ႕ထိ ၅၇ မိုင္ရိွၿပီး တီးတိန္ၿမိဳ႕မွ ရိဒ္နယ္စပ္ထိ မိုင္ ၃ဝရိွရာ တီးတိန္-ရိဒ္လမ္းပိုင္းကုိ ပြင့္လင္းရာသီမ်ားတြင္ စက္ယႏၲရားမ်ားျဖင့္ ႏွစ္စဥ္ျပဳျပင္ လ်က္ရိွေၾကာင္း သိရသည္။
#Yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment