www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Tuesday, May 17, 2016

နယ္စပ္ေဒသႏွင့္ ေ၀းလံေသာေဒသမ်ား၌ ဆရာ ဆရာမမ်ားအျဖစ္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရန္ ေလွ်ာက္ထားသူမ်ား နည္းပါးလ်က္ရွိ



ရန္ကုန္ ၊ ၁၇-၅-၂၀၁၆

နယ္စပ္ေဒသ ႏွင့္ ေဝးလံေသာ ေဒသမ်ား၌ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အျဖစ္ ေလွ်ာက္ထားမႈမ်ား နည္းပါးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ပညာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။

ထိုသို႔ ေလွ်ာက္ထားမႈ နည္းပါးေနျခင္း အတြက္ ေဒသခံမ်ားကို ဦးစားေပး  စနစ္ျဖင့္ ခန္႔အပ္ေပးၿပီး ပညာ အရည္အခ်င္း ကိုလည္း ေလွ်ာ႔ေပး စဥ္းစားေပး သြားမည္ ျဖစ္ကာ ေလွ်ာက္ထားသူမ်ား ထဲမွ တကၠသုိလ္ ဝင္တန္း ေအာင္ျမင္သူ မရွိပါက နဝမတန္း သုိ႔မဟုတ္ အ႒မတန္း ေအာင္ျမင္ ထားေသာ ေဒသခံမ်ားထဲမွ အသက္ ၂၅ ႏွစ္ေအာက္ ေလွ်ာက္ထား သူမ်ားကုိ စာခ်ဳပ္ျဖင့္ ယာယီခန္႔ထား ခြင့္ျပဳ ထားေၾကာင္း၊ ယင္းသုိ႔ ခန္႔ထားရာ၌ ေဒသတြင္ ေျပာဆုိသည့္ ဘာသာစကား တတ္ကြၽမ္းၿပီး အဆိုပါ ေဒသ၌ ေနထုိင္သူမ်ား ကုိသာ အဓိက ဦးစားေပး ခန္႔အပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''ေဝးလံၿပီး သြားလာေရး ခက္ခဲတဲ့ေဒသ ေတြနဲ႔ အစုိးရခန္႔ ဆရာ၊ ဆရာမေတြကုိ ျငင္းပယ္တဲ့ ေဒသေတြမွာ နဝမတန္း၊ အ႒မတန္း အဆင့္အထိ ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ေရြးခ်ယ္ရ တာက ဆရာ လုိအပ္ခ်က္ အရ ေလွ်ာ့ေပါ့ စဥ္းစားရတာ ပါ။ ၿမိဳ႕ေပၚမွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ ေနတဲ့ ဆရာေတြက နယ္ကိုမသြားခ်င္ ၾကပါဘူး။ ေဒသအလိုက္ လုိအပ္ခ်က္ အေပၚ မူတည္ၿပီး ဆရာဦးေရ ေခၚတဲ့စနစ္ က်င့္သံုးမွာ ဆိုေတာ့ ေဒသနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့သူ ေတြကို ေရြးခ်ယ္ခန္႔အပ္ သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု အေျခခံပညာ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ေဝးလံၿပီး သြားလာေရး ခက္ခဲေသာ ေဒသမ်ားရွိ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ား၌ လုပ္အားေပးေနၿပီး ေဒသႏွင့္ အဆင္ေျပေသာ သူမ်ားကုိ ဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အစုိးရ ခန္႔ထားသည့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကုိ လက္ခံသည့္ ေဒသမ်ား၌ ရြာမွငွားရမ္း သင္ၾကား ေနရသည့္သူမ်ား၊ ေဒသ အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုခုက ငွားရမ္းထားသူ မ်ား ျဖစ္ပါက ေဒသ အဖြဲ႕အစည္းက ေထာက္ခံ တင္ျပသူ၊ လက္ရွိသင္ၾကား ေနရသူမ်ား၊ သက္ဆုိင္ရာ ေက်ာင္းအုပ္မ်ားက ေထာက္ခံခ်က္ ေပးႏုိင္သူမ်ားကုိ ေရြးခ်ယ္ရန္ သတ္မွတ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ထိုကဲ့သို႔ နယ္စပ္ေဒသ ဆရာ လိုအပ္ခ်က္ ျဖည့္ဆည္းေပးရန္ ပညာေရး ေကာလိပ္၊ တကၠသိုလ္ အသီးသီးမွ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား ကိုလည္း ကန္႔သတ္ခ်က္ မထားရွိဘဲ ေခၚယူလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

သဲသဲ

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၂)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page