www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Thursday, February 11, 2016

ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အနီး တပ္မေတာ္ေလယာဥ္တစ္စင္း စက္ခၽြတ္ယြင္းမႈေၾကာင့္ ပ်က္က်


BEECH-1900 D အမ်ိဳးအစား အလတ္စား သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈကုိ ေတြ႕ရစဥ္


ေနျပည္ေတာ္ ၊ ၁၁-၂-၂၀၁၆

တပ္မေတာ္(ေလ)မွ BEECH-1900 D အမ်ဳိးအစား အလတ္စား သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္တစ္စင္း သည္ ယမန္ေန႔နံနက္ ၉ နာရီ ၄၅ မိနစ္တြင္ ပုံမွန္ Flight Check ေဆာင္ရြက္ရန္ ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္မွ အတက္ ေလထဲတြင္ စက္ခြၽတ္ယြင္း၍ ပ်က္က်ခဲ့သည္။

ေလယာဥ္ပ်က္က်သည့္ ေနရာမွာ ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း ၏ ေျမာက္ဘက္ထိပ္မွ ေပ ၂ဝဝဝ ခန္႔အကြာတြင္ ပ်က္က်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ေလယာဥ္ေပၚတြင္ လိုက္ပါလာသည့္ ေလသူရဲ ဗိုလ္မွဴး ေအာင္ေက်ာ္မိုး၊ တြဲဖက္ေလသူရဲမ်ား ျဖစ္ေသာ ဗိုလ္ႀကီး ထင္ေက်ာ္စိုး ႏွင့္ ဗိုလ္ႀကီး ေအာင္ပိုင္ စိုး၊ ေလယာဥ္ အဖဲြ႕သားျဖစ္သူ အုပ္ခြဲတပ္ၾကပ္ႀကီး ေက်ာ္ေဌး တို႔ေလးဦးသည္ ျဖစ္စဥ္ေနရာ တြင္ပင္ ေသဆုံးခဲ့ၿပီး ဒဏ္ရာရရွိသူ ဒုတိယတပ္ၾကပ္ လွဝင္းထြန္း မွာလည္း ေနျပည္ေတာ္ ခုတင္-၁ဝဝဝ ေဆး႐ံုႀကီးတြင္ ေဆးကုသမႈ ခံယူစဥ္ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီခန္႔တြင္ ရရွိဒဏ္ရာျ ဖင့္ ေသဆုံးသြား ခ့ဲသည္။

ယင္းေလယာဥ္ ပ်က္က်သည့္ ေနရာ၌ မီးေလာင္ကြၽမ္း ေနသျဖင့္ ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္ရွိ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ မီးသတ္တပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ား၊ တပ္မေတာ္(ေလ) မွ အရာရွိ၊ စစ္သည္မ်ား၊ ေနျပည္ေတာ္တုိင္း စစ္ဌာနခ်ဳပ္ တိုင္းမွဴးႏွင့္ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ ေဒသခံျပည္သူမ်ား ပူးေပါင္း၍ မီးၿငိႇမ္းသတ္ ခဲ့ၾကသည္။

ထို႔ေနာက္ မိတၴီလာၿမိဳ႕သုိ႔ တာဝန္ျဖင့္ ေရာက္ရွိေနသည့္ ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္(ေလ) ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ခင္ေအာင္ျမင့္ ႏွင့္အဖြဲ႕ပါ ေရာက္ရွိ၍ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ၊ မီးေလာင္ပ်က္စီးမႈ အေျခအေန မ်ားအား မ်က္ျမင္ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆးသည္။ ေလယာဥ္ပ်က္က်ျခင္း အေၾကာင္းအရင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ က်န္ရွိသည့္ ေလယာဥ္ အစိတ္အပိုင္းမ်ားမွ ရရွိေသာ ၄င္းေလယာဥ္ ေပၚတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ Cockpit Voice Recorder (CVR) ႏွင့္ Flight Data Recorder (FDR) တို႔မွတစ္ဆင့္ စုံစမ္း ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။ (၁ဝဝ)

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃၂)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page