ရန္ကုန္ ၂၀-၉-၂၀၁၇
ျမန္မာ့စာတုိက္လုပ္ငန္းမွ ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း အသစ္မ်ားျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျမန္မာ့စာတုိက္လုပ္ငန္း၏ သတင္းမ်ားအရ သိရသည္။
ျမန္မာ့စာတိုက္လုပ္ငန္းသည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ခ်မွတ္ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ မူဝါဒရည္မွန္းခ်က္မ်ားကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ေနသကဲ့သုိ႔ ျမန္မာ့စာတိုက္လုပ္ငန္း၏ Vision ျဖစ္သည့္လူတိုင္းအတြက္ ျမန္မာ့စာတိုက္ (Myanmar Post For Everyone) ႏွင့္အညီ အမ်ားျပည္သူကို ဝန္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ျမန္မာစာတိုက္ လုပ္ငန္းအေနျဖင့္ မူလဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္သည့္ ျပည္တြင္းျပည္ပစာ၊ ပါဆယ္ပို႔ေဆာင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ အျမန္ေခ်ာပို႔လုပ္ငန္းမ်ား၊ ျပည္တြင္း ေငြလႊဲလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ စာပို႔တံဆိပ္ေခါင္းေရာင္းခ်ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအျပင္ ေခတ္စနစ္အလို္က္ သံုးစြဲသူမ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးလ်က္ ရွိသည့္အျပင္ ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း အသစ္မ်ားျဖစ္ေသာ Online Shopping လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ ေနၾကသည့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ဝယ္ယူသူမ်ားၾကား လုိအပ္ေနေသာ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ေပးေဝမႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ Mobile ဖုန္း၊ Top-up ေငြျဖည့္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား၊ ေလယာဥ္လက္မွတ္၊ ကားလက္မွတ္မ်ားကို Online မွ ေရာင္းခ်ေပးျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား စသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း အသစ္မ်ားကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
ထို႔ျပင္ အထူးဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္သည့္ ျပည္တြင္း အျမန္ေခ်ာပို႔လုပ္ငန္း၊ ျပည္တြင္း႐ိုး႐ိုး ေငြပို႔လႊာလုပ္ငန္း၊ ျပည္တြင္း အျမန္ေငြပို႔လႊာလုပ္ငန္း၊ ယေန႔ပို႔မနက္ျဖန္ေရာက္ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ေပးေဝျခင္းလုပ္ငန္း၊ ေန႔ခ်င္းေရာက္စာ ေဝစနစ္လုပ္ငန္း၊ HomeTown Product Delivery လုပ္ငန္း၊ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ အျမန္အေခ်ာပို႔လုပ္ငန္း၊ ျပည္ပေခ်ာထုပ္ထြက္ ေကာင္တာလုပ္ငန္း၊ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ အျမန္အေခ်ာပို႔ လုပ္ငန္းႏွင့္ @Post (ကိုယ္စားေငြေကာက္ခံ ျခင္းလုပ္ငန္း) မ်ားကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
#Yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment