www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Monday, June 24, 2013

တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္ေရးက႑ ဖံြ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ရန္ ORANGE ကုမၸဏီ ေဆာင္ရြက္မည္



ရန္ကုန္ ၊ ၂၄-၆-၂၀၁၃

ကမၻာ့ တယ္လီဖုန္း ေအာ္ပေရတာ ေလာကတြင္ ေရွ႕ဆံုးမွ ဦးေဆာင္ ေနေသာ နာမည္ႀကီး ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္သည့္ ORANGE ကုမၸဏီ သည္ ဂ်ပန္ ထိပ္တန္း ကုမၸဏီ ျဖစ္ေသာ Marubeni ႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး က ခ်ေပးမည့္ တယ္လီဖုန္း ေအာ္ပေရတာ လုပ္ငန္း လုပ္ကုိင္ခြင့္ လိုင္စင္ ၂ ဦး အနက္မွ တစ္ဦးအျဖစ္ ရရွိရန္ ဇြန္လ ၃ ရက္က တင္ဒါ တင္သြင္း ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ORANGE ကုမၸဏီသည္ ဥေရာပ ႏုိင္ငံတလႊား ေအာင္ျမင္ ေနသည့္ အႀကီးဆံုး တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီ တစ္ခုျဖစ္ၿပီး အဆင့္ျမင့္ နည္းပညာမ်ား ၊ မုိဘုိင္းလ္ တီထြင္ ဖန္တီးမႈမ်ား ၊ Network ႀကိဳးသြယ္တန္း တပ္ဆင္ျခင္း ႏွင့္ Fixed , Broadband ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေပးေနသည့္ ကုမၸဏီ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔အျပင္ အာဖရိက ၊ ဥေရာပ အေရွ႕ပုိင္း ႏွင့္ အာရွႏုိင္ငံ ျဖစ္သည့္ ဗီယက္နမ္ ကဲ့သုိ႔ေသာ ဖံြ႕ၿဖိဳးဆဲ ႏုိင္ငံမ်ား၏ တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္ေရး ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ေစ်းကြက္ ဆုိင္ရာ ကၽြမ္းက်င္မႈ ႏွင့္ နည္းပညာ ဆုိင္ရာ ကၽြမ္းက်င္ ပညာရွင္ မ်ားျဖင့္ ေစ်းကြက္ လုိအပ္ခ်က္ မ်ားကို အေကာင္းဆံုး ျဖည့္တင္း ေပးႏုိင္ေသာ ကုမၸဏီ ျဖစ္သည္။ ယခုအခါ ျမန္မာႏုိင္ငံ ၏ တယ္လီဖုန္း ဆက္သြယ္ေရး က႑ ဖံြ႕ၿဖိဳး တုိးတက္မႈ အတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳေစရန္ ျမန္မာ ျပည္သူမ်ား အက်ိဳး ခံစားေစမည့္ ကတိျပဳခ်က္ မ်ားျဖင့္ တင္ဒါ တင္သြင္း ထားျခင္း ျဖစ္သည္။

အဆုိပါ ကုမၸဏီ သည္ ကမၻာ့အဆင့္မီ ( 2 G ) GSM ( 3 G ) မုိဘုိင္းလ္ ဆက္သြယ္မႈ ကြန္ရက္ မ်ားကုိ တစ္ႏုိင္ငံလံုး အတုိင္းအတာ ႏွင့္ အျပည့္အ၀ အသံုးျပဳ ႏုိင္ရန္ ေနာက္ဆံုးေပၚ အဆင့္ျမင့္ ( 4 G ) နည္းပညာကုိ အသံုးျပဳ တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ Customer မ်ားကုိလည္း ကမၻာအႏွံ႔ ရွိေသာ အျခား Customer သန္း ၂၃၀ ေက်ာ္မ်ား နည္းတူ ေနာက္ဆံုးေပၚ တီထြင္ ဖန္တီးမႈ မ်ားႏွင့္ အျခား ခံစားမႈမ်ား ရရွိေစရန္ ရည္ရြယ္သည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ အတြင္းရွီ ေနရာ ေဒသမေရြး ၊ လူတန္းစား မေရြး အားလံုး တတ္ႏုိင္သည့္ သင့္တင့္ မွ်တေသာ ေစ်းႏႈန္းျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေပးသြားမည့္ အျပင္ အေသးစား ႏွင့္ တစ္ပုိင္တစ္ႏုိင္ လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ျပည္တြင္း၌ အတူတကြ လက္တဲြ လုပ္ကိုင္မည့္ Network ဆုိင္မ်ားႏွင့္ တစ္ဆင့္ ျပန္လည္ ေရာင္းခ်မည့္ ဆုိင္ရွင္မ်ား အတြက္လည္း အရည္ အေသြး ျပည့္၀စြာျဖင့္ အေကာင္းဆံုး ေသာ Customer Care ၀န္ေဆာင္မႈ မ်ားကုိ စီစဥ္ ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။

ေနာင္လာမည့္ ၁၀ ႏွစ္အတြင္း ျမန္မာ ျပည္သူ ေထာင္ေပါင္း မ်ားစြာ အတြက္ အလုပ္အကုိင္ မ်ား ရရွိရန္ ဖန္တီး ေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး နည္းပညာ လက္ဆင့္ကမ္း မႈႏွင့္ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီေသာ ၊ ကၽြမ္းက်င္ေသာ သင္တန္း ႏွင့္ တတ္ကၽြမ္းမႈ ဆုိင္ရာ ေဆြးေႏြး ဖလွယ္မႈ အစီအစဥ္ မ်ားကုိပါ လုပ္ေဆာင္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။ ORANGE သည္ ေက်းလက္ေန ျပည္သူမ်ား၏ ပညာေရး ၊ က်န္းမာေရး ၊ လူမႈေရး ဆုိင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ား ဖံြ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေစရန္ အတြက္ လူမႈေရး ဆုိင္ရာ တာ၀န္ယူမႈ မူ၀ါဒမ်ားကုိ အေျခခံၿပီး ORANGE Foundation တစ္ခုကုိလည္း တည္ေထာင္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page

Powered By Blogger