www.themyawadydaily.blogspot.com . . . www.facebook.com/themyawadydaily . . . https://twitter.com/Themyawadydaily

Wednesday, January 28, 2015

အသက္ရွဴျခင္းကုိ စနစ္တက် ထိန္းတတ္လွ်င္ ကိုယ္စိတ္ က်န္းမာေရးကို တုိးတက္ေကာင္းမြန္ေစႏုိင္


This Gadget Hooks Onto Your Underwear And Helps You Chill Out
အသက္ရွဴႏႈန္းကုိ ေစာင့္ၾကည့္ေပးမည့္ နည္းပညာသံုး Spire ကိရိယာ



လန္ဒန္ ၊ ၂၈-၁-၂၀၁၅

အသက္ကို ဝဝ႐ွဴေပးကာ ခ်က္ခ်င္းျပန္႐ွဴ မထုတ္ဘဲ အဆုတ္ထဲတြင္ ေခတၱ ထိန္းထားျခင္းက ဉာဏ္ကို ပြင့္လန္းေစၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို လည္း လန္းဆန္း တက္ၾကြ ေစႏိုင္ေၾကာင္း စိတ္ပညာရွင္ မ်ားက ေျပာျပသည္ဟု သိရသည္။

''ကိုယ့္ စိတ္က်န္းမာေရး အတြက္ အသက္႐ွဴ တတ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အသက္ကို ျဖည္းျဖည္းနဲ႔ နက္နက္႐ႈိင္း႐ႈိင္း ကေလး႐ွဴတဲ့ အက်င့္ရွိမယ္ ဆိုရင္ ေခါင္းတစ္ျခမ္းကိုက္ ေရာဂါ၊ ဝမ္းမၾကာခဏ သြားရတဲ့ ေရာဂါ၊ စိတ္ဂေယာင္ ေခ်ာက္ခ်ား ျဖစ္တဲ့ေရာဂါ၊ ကိုယ္လက္ကိုက္ခဲ တဲ့ေရာဂါ ေတြကို သက္သာ ေပ်ာက္ကင္း ေစႏိုင္ပါတယ္။ အသက္ ျဖည္းျဖည္းမွန္မွန္ ႐ွဴတတ္တယ္ ဆိုရင္ကိုပဲ ကိုယ္တြင္း အပူခ်ိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ၿပီး ႏွလံုး က်န္းမာေရး ကို ပိုေကာင္း ေစၿပီးေတာ့ ေရာဂါ ခုခံအား စနစ္လဲ ပိုအားေကာင္း လာၿပီး အသက္ရွည္ ႏိုင္ပါတယ္ .. '' ဟု စိတ္ပညာရွင္ မူရာ လီဒို႐ိုင္ဆြာမီ က ေျပာျပသည္။

လူထုတြင္ မွန္ကန္ေသာ အသက္႐ွဴ အေလ့အက်င့္ ရရွိေစရန္ ဆန္ဖရန္စစၥကို တြင္ ဝတ္ဆင္ ႏိုင္ေသာ နည္းပညာသံုး ကိရိယာ ျဖစ္ေသာ Spire ကို အသံုးျပဳကာ ဝတ္ဆင္ ထားသူ၏ အသက္႐ွဴႏႈန္း ကို ေစာင့္ၾကည့္ေပးၿပီး အသက္႐ွဴႏႈန္း ျပင္းထန္ၾကမ္းတမ္း လာလွ်င္ ''လူႀကီးမင္း စိတ္ဖိစီးမႈ ျဖစ္ေနၿပီ၊ စိုးရိမ္စိတ္ ႀကီးေနၿပီ '' အစရွိသည္ျဖင့္ သတိေပးေလ့ ရွိသည္။

Spire ကို အဝယ္မ်ား သူမွာ ကြန္ပ်ဴတာသမား မ်ားျဖစ္ၿပီး ကြန္ပ်ဴတာ အသံုးျပဳခ်ိန္ ၾကာျမင့္လာ သည္ႏွင့္အမွ် အသက္ကို ေအာင့္ထားခ်ိန္ မ်ားလာေလ့ ရွိေၾကာင္း၊ ကြန္ပ်ဴတာ သမားမ်ား ၿပီးလွ်င္ ကုမၸဏီ မန္ေနဂ်ာ မ်ားသည္ အသက္႐ွဴမႈ ပံုစံ မွားယြင္း လြယ္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''အသက္ကို ဝမ္းဗိုက္ ၾကြက္သား အသံုးျပဳၿပီး ႐ွဴသြင္း ႐ွဴထုတ္ပါ။ ဒါမွသာ ေလျပြန္ ဆန္႔ထြက္ႏုိင္ၿပီး နံ႐ိုးေတြ ေလေဖာင္း ထြက္သြားၿပီးေတာ့ အဆုတ္ထဲကို ေလအျပည့္ ဝင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရင္ဘတ္၊ ပခံုးနဲ႔ လည္ပင္း အသံုးျပဳၿပီး အသက္႐ွဴ တာမ်ဳိး ေရွာင္ရွားသင့္ ပါတယ္ ''ဟု ေဒါက္တာ ဘရန္ခ်ီ က ေျပာျပသည္။

အသက္ကို ျဖည္းညင္းစြာ ႐ွဴျခင္း အားျဖင့္ ဦးေႏွာက္မွ ဝမ္းဗိုက္ သို႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ ဆင္းလာေသာ အာ႐ံုေၾကာမ ႀကီးကို လႈံ႕ေဆာ္ ေပးသည္။ ထိုအခါ ခႏၶာကိုယ္၏ အနားယူျခင္း၊ အစာေခ်ျခင္း ျဖစ္စဥ္ကို ပိုမိုေကာင္းမြန္  ေစသည္။ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္း ကိုလည္း က်ဆင္း မွန္ကန္ ေစသည္။ တစ္မိနစ္လွ်င္ ငါးႀကိမ္မွ ခုနစ္ႀကိမ္ အသက္႐ွဴျခင္း သည္ မွန္ကန္ ေကာင္းမြန္ ေနၿပီး ၁၂ ႀကိမ္မွ ၁၈ ႀကိမ္အထိ အသက္႐ွဴ ေနမည္ ဆိုလွ်င္ မ်ားေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ား က သတိေပး ထားသည္ဟု သိရသည္။

This Gadget Hooks Onto Your Underwear And Helps You Chill Out

#Yadanarpondaily
#ရတနာပံုေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား

 

Follow on Twitter

Networkblog

FB Like page