Friday, May 2, 2014
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အဘိဓမၼာ ၊ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ႏွင့္ ၀ိသုဒၶိမဂ္ စာေမးပဲြ ေအာင္စာရင္း ထုတ္ျပန္ေၾကညာ
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ အဘိဓမၼာ ၊ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ႏွင့္ ၀ိသုဒၶိမဂ္ စာေမးပဲြ ေအာင္စာရင္း ထုတ္ျပန္ေၾကညာ
ျပည္ေထာင္စု သမၼတ ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ ၊ သာသနာေရး ၀န္ႀကီးဌာန ၊ သာသနာေရး ဦးစီးဌာန က ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ တြင္ က်င္းပခဲ့သည့္ အဘိဓမၼာ ၊ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ ႏွင့္ ၀ိသုဒၶိမဂ္ စာေမးပဲြ ေအာင္စာရင္းကုိ ယမန္ေန႔က ထုတ္ျပန္ ေၾကညာေၾကာင္း သိရသည္။
အဘိဓမၼာ စာေမးပဲြတြင္ စာေျဖဌာနေပါင္း ၁၄၄ ဌာနတုိ႔၌ ေျဖဆုိသူ ၁၄၁၇၅ ဦး ၊ ေအာင္ျမင္သူ ၁၀၃၁၈ ဦး ၊ ႏွစ္ခ်င္းေပါက္ သံုးဆင့္လံုး ေအာင္ျမင္သူ ၁၄၀၈ ဦးရွိ၍ တစ္ျပည္လံုး၌ အမွတ္ အမ်ားဆံုး ပထမ ၊ ဒုတိယ ၊ တတိယ (ထူးခၽြန္ဆု) ရရွိၾက သူမ်ားမွာ-
တစ္ျပည္လံုး ပထမ
ခံုအမွတ္ ၅ ၊ မစႏၵာ၀င္း ၊ ျမစ္ႀကီးနား စာေျဖဌာန ၊ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ ၊ ကခ်င္ျပည္နယ္။
တစ္ျပည္လံုး ဒုတိယ
ခုံအမွတ္ ၉ ေမာင္ေဇေကာင္းျမတ္ ၊ မုဒံုစာေျဖဌာန ၊ မုဒံုၿမိဳ႕နယ္ ၊ မြန္ျပည္နယ္
တစ္ျပည္လံုး တတိယ
ခံုအမွတ္ ၃၉ ၊ ေဒၚသင္းသင္းစုိး ၊ ပုသိမ္စာေျဖဌာန
ပုသိမ္ၿမိဳ႕ ၊ ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသႀကီး
အဘိဓမၼာ ဂုဏ္ထူးေဆာင္ စာေမးပဲြတြင္ စာေျဖဌာနေပါင္း ၉၅ ဌာနတုိ႔၌ ေျဖဆုိသူ ၃၀၃၆ ဦး ၊ ေအာင္ျမင္သူ ၂၅၇၀ ဦး ၊ ႏွစ္ခ်င္းေပါက္ သံုးဆင့္လံုး ေအာင္ျမင္သူ ၆၃၄ ဦးရွိ၍ တစ္ျပည္လံုး ၌ အမွတ္ အမ်ားဆံုး ပထမ ၊ ဒုတိယ ၊ တတိယ ( ထူးခၽြန္ဆု) ရရွိၾက သူမ်ားမွာ
တစ္ျပည္လံုး ပထမ
ခံုအမွတ္ ၇ ၊ ေဒၚေအးျမမုိး ၊ ျပင္ဦးလြင္ စာေျဖဌာန
ျပင္ဦးလြင္ၿမိဳ႕ ၊ မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး
တစ္ျပည္လံုး ဒုတိယ
ခံုအမွတ္ ၈ ၊ မၿငိမ္းၿငိမ္းစု ၊ ေက်ာက္မဲစာေျဖဌာန
ေက်ာက္မဲၿမိဳ႕ ၊ ရွမ္းျပည္နယ္ (ေျမာက္ပုိင္း)
တစ္ျပည္လံုး တတိယ
ခံုအမွတ္ ၃ ၊ မေမဓာနႏၵီ ၊ ျမစ္ႀကီးနား စာေျဖဌာန
ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ ၊ ကခ်င္ျပည္နယ္
၀ိသုဒၶိမဂ္ စာေမးပဲြတြင္ စာေျဖဌာနေပါင္း ၈၈ ဌာနတုိ႔၌ ေျဖဆုိသူ ၂၁၄၂ ဦး ၊ ေအာင္ျမင္သူ ၁၈၄၁ ဦး ၊ ႏွစ္ခ်င္းေပါက္ သံုးဆင့္ေအာင္ျမင္သူ ၃၀၀၀ ဦးရွိ၍ တစ္ျပည္လံုး ၌ အမွတ္ အမ်ားဆံုး ပထမ ၊ ဒုတိယ ၊ တတိယ (ထူးခၽြန္ဆု) ရရွိၾက သူမ်ားမွာ
တစ္ျပည္လံုး ပထမ
ခံုအမွတ္ ၃ ၊ ေဒၚေရႊၿဖိဳးသြယ္ ၊ မဟာေအာင္ေျမ စာေျဖဌာန
မဟာေအာင္ေျမ ၿမိဳ႕နယ္ ၊ မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး
တစ္ျပည္လံုး ဒုတိယ
ခံုအမွတ္ ၅ ၊ ေဒၚျမင့္ျမင့္သြယ္ ၊ ျပင္ဦးလြင္ စာေျဖဌာန
ျပင္ဦးလြင္ၿမိဳ႕ ၊ မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး
တစ္ျပည္လံုး တတိယ
ခံုအမွတ္ ၁၄ ၊ မအိသႏၲာေက်ာ္ ၊ လပြတၱာ စာေျဖဌာန
လပြတၱာၿမိဳ႕ ၊ ဧရာ၀တီတုိင္း ေဒသႀကီး
ေအာင္စာရင္း အျပည့္အစံု ကို တုိင္းေဒသႀကီး ႏွင့္ ျပည္နယ္ သာသနာေရး႐ံုးမ်ား ၊ စာေျဖဌာန ရွိရာ ၿမိဳ႕နယ္ သံဃနာယက အဖဲြ႕မ်ား ႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ႐ံုးမ်ားတြင္ ၾကည့္႐ႈ ႏုိင္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
#Themyawadydaily
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
တင္ၿပီးသမွ် သတင္းမ်ား
- April 2019 (101)
- March 2019 (20)
- February 2019 (339)
- January 2019 (370)
- December 2018 (457)
- November 2018 (370)
- October 2018 (316)
- September 2018 (290)
- August 2018 (292)
- July 2018 (222)
- June 2018 (218)
- May 2018 (276)
- April 2018 (178)
- March 2018 (196)
- February 2018 (221)
- January 2018 (225)
- December 2017 (249)
- November 2017 (12)
- October 2017 (209)
- September 2017 (201)
- August 2017 (167)
- July 2017 (304)
- June 2017 (319)
- May 2017 (341)
- April 2017 (208)
- March 2017 (330)
- February 2017 (272)
- January 2017 (219)
- December 2016 (284)
- November 2016 (354)
- October 2016 (247)
- September 2016 (164)
- August 2016 (177)
- July 2016 (223)
- June 2016 (239)
- May 2016 (255)
- April 2016 (148)
- March 2016 (253)
- February 2016 (267)
- January 2016 (251)
- December 2015 (244)
- November 2015 (211)
- October 2015 (224)
- September 2015 (148)
- August 2015 (256)
- July 2015 (194)
- June 2015 (130)
- May 2015 (223)
- April 2015 (186)
- March 2015 (240)
- February 2015 (256)
- January 2015 (246)
- December 2014 (270)
- November 2014 (193)
- October 2014 (214)
- September 2014 (222)
- August 2014 (136)
- July 2014 (166)
- June 2014 (107)
- May 2014 (111)
- April 2014 (107)
- March 2014 (122)
- February 2014 (112)
- January 2014 (130)
- December 2013 (157)
- November 2013 (206)
- October 2013 (194)
- September 2013 (183)
- August 2013 (134)
- July 2013 (164)
- June 2013 (112)
- May 2013 (96)
- April 2013 (64)
- March 2013 (104)
- February 2013 (151)
- January 2013 (184)
- December 2012 (187)
- November 2012 (125)
- October 2012 (118)
- September 2012 (30)
- August 2012 (30)
- July 2012 (39)
- June 2012 (35)
- May 2012 (38)
- April 2012 (23)
- March 2012 (32)
- February 2012 (33)
- January 2012 (6)
- June 2010 (1)
- March 2010 (1)
- February 2010 (3)
No comments:
Post a Comment