ရန္ကုန္ ၊ ၁၃-၁၂-၂၀၁၆
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ e-Marketing ႏွင့္ ပတ္သက္၍ လူမႈကြန္ယက္ စာမ်က္ႏွာ (အြန္လိုင္း)မွ တစ္ဆင့္ စီးပြားေရးလုပ္ ငန္းမ်ားတြင္က်ယ္စြာ လုပ္ကိုင္လာမႈအား စိစစ္ထိန္းခ်ဳပ္ ႏိုင္ရန္ ဥပေဒတစ္ရပ္ လိုအပ္ေနေၾကာင္း ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရွိရသည္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ တည္ဆဲဥပေဒ အရ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေတြ လုပ္ကိုင္ရင္ မွတ္ပုံတင္ရမယ္။ ဒါ႔ေၾကာင့္မို႔ ဒီလုပ္ငန္းေတြ မသိေသးလို႔ ေဆာင္ရြက္တာ ျဖစ္သလို ကမာၻ႔နဲ႔အ၀န္း မွာလည္း ဒီလိုလုပ္ငန္း ေတြကို က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ျဖစ္လာတဲ့ အတြက္ ဒါေတြကို ထိန္းေက်ာင္းႏိုင္ဖို႔က အြန္လိုင္းကို စိစစ္ႏိုင္တဲ့ ဥပေဒ လိုအပ္တယ္ ” ဟု ဟိုတယ္ ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရး ညႊန္ၾကားမွဴး ဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင့္သြင္ က ေျပာသည္။
လူမႈကြန္ယက္ စာမ်ာႏွာ (အြန္လိုင္း)၌ စီးပြားေရးလုပ္ငန္း ေၾကာ္ျငာမ်ား တရားမဝင္ ထည့္သြင္းေရာင္းခ် မႈမ်ား သည္ ကိုယ္ပိုင္ အေကာင့္မ်ားအျပင္ အေကာင့္တုမ်ား ျဖင့္လည္း ေၾကာ္ျငာမႈမ်ား ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ စိစစ္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ၆၆(ဃ)ႏွင့္ အက်ဳံးမဝင္ ေသာ္လည္း အြန္းလိုင္းမွ တစ္ဆင့္ အခြန္တိမ္းေရွာင္ ေနျခင္းမ်ားကို အသိပညာေပး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“တရားမဝင္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း ေတြကို လူမႈကြန္ယက္ စာမ်က္ႏွာအျပင္ သတင္းစာမ်က္ႏွာ ထက္ေတြမွာ တြင္တြင္ က်ယ္က်ယ္နဲ႔ လုပ္ေဆာင္လာတဲ့ အတြက္ ဝန္ႀကီးဌာန အေနနဲ႔ စိစစ္ၿပီးေတာ့ ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ေပး သင့္တယ္။” ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ ျပည္တြင္း ဘုရားဖူးႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းဝင္ ဦးမ်ဳိးႀကီး က ေျပာသည္။
တရားမဝင္ ခရီးသြားလုပ္ငန္းမ်ား သတင္းစာတြင္ ထည့္သြင္း ေၾကာ္ျငာ ေဆာင္ရြက္ ေနျခင္းအား စိစစ္ေပး ရန္ႏွင့္ e-Marketing Strategy ကို ထိေရာက္စြာ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ရန္ လိုအပ္ေနေၾကာင္း ခရီးသြားလုပ္ ငန္းရွင္မ်ားထံမွ သိရသည္။ လက္ရွိ လူမႈကြန္ယက္ စာမ်က္ႏွာတြင္ အိမ္သုံးပစၥည္းမ်ား၊ အမ်ဳိးသမီး အမ်ဳိးသား အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းမ်ား၊ ကေလး အသုံးအေဆာင္ပစၥည္းမ်ား၊ အိမ္၊ ၿခံ၊ ေျမ အက်ဳိးေဆာင္ လုပ္ငန္းမ်ား၊ ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ား အျပင္ အျခား စီးပြားေရးလုပ္ငန္း ေၾကာ္ျငာမ်ား ထည့္သြင္းေၾကာ္ျငာ ေရာင္းခ်လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ကမာၻေပၚတြင္ e-Marketing ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အြန္လိုင္းမွ တစ္ဆင့္ ေစ်းကြက္ရွာေဖြကာ ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း မ်ား ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္း ေရာင္းခ်ေနမႈ မ်ားမွာ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ အသုံးျပဳမႈမ်ား ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ e-Marketing ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အျငင္းပြားမႈ ျပႆနာမ်ား ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ
No comments:
Post a Comment