မႏၲေလး ၊ ၁၂-၇-၂၀၁၆
ဇူလိုင္လ အတြင္းတြင္ စားသံုးသူ အကာအကြယ္ ေပးေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ လုပ္ငန္းစီမံခ်က္ ၆ဝ ခန္႔ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာ ဦးစီးဌာန တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးထံမွ သိရသည္။
စားသံုးသူ အကာအကြယ္ ေပးေရးအတြက္ လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ ပညာေပး လုပ္ငန္းမ်ား ကို ထိထိ ေရာက္ေရာက္ ေဆာင္ရြက္ သြားရန္ရွိၿပီး က်န္းမာေရး ႏွင့္ ေနာက္ဆက္တြဲ ျပႆနာမ်ား ျဖစ္ပြားမႈ ေလ်ာ့က်ေရး အတြက္ က်ယ္က်ယ္ ျပန္႔ျပန္႔ လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
မႏၲေလးတိုင္း ေဒသႀကီး အတြင္းရွိ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား၊ ခ႐ိုင္မ်ား အလိုက္ စားသံုးသူ ပညာေပး လုပ္ငန္း၊ စားသံုးသူ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းေရး လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း၊ ထုတ္ကုန္လံုၿခံဳ စိတ္ခ်ရမႈ၊ ျပည္တြင္း အလုပ္႐ံု ေဆြးေႏြးပြဲ၊ တိုင္ၾကားမႈ လက္ခံ ေဆာင္ရြက္ျခင္း စသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို စာသင္ေက်ာင္း၊ ေစ်းႏွင့္ ေက်းရြာမ်ားတြင္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
စားသံုးသူကို အသိပညာ ေပး၍ ဝယ္မစား ျခင္းျဖင့္ က်န္းမာေရး ႏွင့္ မညီၫြတ္ေသာ စားေသာက္ကုန္ မ်ားကို တားျမစ္ရန္ ဦးတည္ထားၿပီး ဆက္လက္ ၍လည္း တိုင္ၾကားစာ မ်ားကို ထိထိ ေရာက္ေရာက္ ေျဖရွင္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ပညာေပး လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အသက္ ကိုးႏွစ္မွ ၁၅ ႏွစ္အတြင္း ကေလးမ်ားသည္ မွတ္ဉာဏ္စြမ္းအား အေကာင္းဆံုး ျဖစ္သျဖင့္ ၄င္းတို႔ကို ဦးစားေပး၍ ပညာေပးလ်က္ ရွိသည္။
စားသံုးသူမ်ား အေနျဖင့္ ေပးေဆာင္ရေသာ တန္ဖိုးႏွင့္ ညီမွ်သည့္ ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား ရရွိရန္ ကုန္စည္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ရန္ ျပည့္စံုေသာ သတင္း အခ်က္အလက္ မ်ားရရွိရန္ လိုအပ္သည့္ အျပင္ စားသံုးသူ စားသံုးေသာ ကုန္စည္ (သို႔မဟုတ္) ဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ အျငင္းပြားမႈ အေပၚ ေျဖရွင္းေပးရန္ အေရးကို တိုင္ၾကား ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ခြဲျခား ဆက္ဆံမႈ မရွိ၊ မွ်တေသာ အေနအထားႏွင့္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ရရွိရန္လိုၿပီး စားသံုးသူ အကာအကြယ္ ေပးမႈမ်ား ရရွိႏိုင္ျခင္းႏွင့္ မွန္ကန္ေသာ ေျဖရွင္းမႈမ်ား ရရွိရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၁၇၂)
ရတနာပံုေန႔စဥ္ ၊ စာ(၅)
No comments:
Post a Comment