ရန္ကုန္ ၊ ၁၇-၈-၂၀၁၃
ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရ Telenor ႏွင့္ Ooredoo ျပည္ပ ကုမၸဏီ ၂ ခုအနက္မွ Telenor ၏ ၀န္ေဆာင္မႈ ႏွင့္ ေၾကညာခ်က္ မ်ားကုိ ျမန္မာ ျပည္သူလူထု မွ ပုိမုိ အႀကိဳက္ေတြ႕ ႏွစ္သက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ေလ့လာစံုစမ္း မႈမ်ားအရ သိရသည္။
Telenor ကုမၸဏီမွ ဖုန္းေခၚဆုိခ ကုိ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၂၅ က်ပ္ဟု သတင္းမီဒီယာ မ်ားႏွင့္ ျပည္သူလူထု ထံသုိ႔ အတိအလင္း ေၾကညာ လုိက္ေသာ္လည္း Ooredoo ကုမၸဏီကမူ ဖုန္းေခၚဆုိခ ႏႈန္းထားကုိ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၃၅ က်ပ္မွ ၄၅ က်ပ္ဟု ယာယီ သတ္မွတ္ထားၿပီး ထြက္ရွိ လာပါက အံ့အား သင့္ဖြယ္ ေစ်းႏႈန္း ျဖစ္လာမည္ ဟုသာ ေၾကညာ ထားသည္။
" အဓိက ဖုန္းေခၚဆုိ ႏႈန္းထားပါပဲ ၊ Telenor က ဖုန္းေခၚဆုိခ ၂၅ က်ပ္ဆုိၿပီး ေန႔စဥ္ထုတ္ သတင္းစာေတြ ၊ ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ေဖာ္ျပတယ္ ၊ Ooredoo က ဖုန္းေခၚခ ပုိျမင့္ေနတယ္ ၊ တစ္ခု ရွိတာက Ooredoo က ယာယီ သတ္မွတ္ ထားတယ္ ၊ တကယ္တမ္း မွာ ဘယ္လုိ ျဖစ္လာမလဲ ဆုိတာ ေစာင့္ၾကည့္ ရမယ္ ၊ လက္ရွိ အခ်ိန္အထိ Telenor ရဲ႕ ဖုန္းေခၚဆုိခ ကေတာ့ စိတ္၀င္စား စရာပါပဲ ... " ဟု IT ပညာရွင္ ကုိေဇာ္မ်ိဳးထြန္း က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
အလုပ္သမား ေခၚယူမႈ အပိုင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး Telenor ႏွင့္ Ooredoo ကုမၸဏီ ၂ ခုကို ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္ လွ်င္လည္း Telenor မွာ ယခုလမွ စတင္၍ စက္တင္ဘာလ အထိ စီမံခန္႔ခဲြမႈ လုပ္သား ၂၅ ဦး ၊ ေအာက္တုိဘာလ မွ ဒီဇင္ဘာလ အထိ နည္းပညာ ကၽြမ္းက်င္ လုပ္သားမ်ား ၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း အျခား လုပ္သားမ်ား ေခၚယူမည္ဟု ေၾကညာ ထားေသာ္လည္း Ooredoo ကုမၸဏီကမူ လုပ္သား ဦးေရ မည္မွ် ေခၚယူမည္ကုိ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာျခင္း မရွိဘဲ ျမန္မာႏုိင္ငံ ရွိ အေကာင္းဆံုး အေတာ္ဆံုး သူမ်ားကုိသာ ေခၚယူ သြားမည္ ဟု သတင္းစာ ရွင္းလင္းပဲြ တစ္ရပ္တြင္ ထုတ္ျပန္ ေၾကညာ ထားသည္။
အဆုိပါ ကုမၸဏီ ၂ ခုကုိ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္ Ooredoo ကုမၸဏီမွာ Telenor ကုမၸဏီထက္ ႏုိင္ငံတကာ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပုိမ်ားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
No comments:
Post a Comment