Pages

Friday, March 20, 2015

Telematic စနစ္ တပ္ဆင္ျခင္း မရွိသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကုိ ရန္ကုန္ - မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ ေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္



ရန္ကုန္ ၊ ၂၀-၃-၂၀၁၅

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ား မွတ္တမ္း ရယူႏိုင္သည့္ Telematic စနစ္ တပ္ဆင္ထားျခင္း မရွိသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားအား ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းကို အသံုးျပဳခြင့္ ေပးမည္ မဟုတ္ဘဲ တျခားလမ္းမွသာ ေမာင္းႏွင္ ေစမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။

Telematic စနစ္သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ရွိၿပီးျဖစ္သည့္ GSM Network ကို အသံုးျပဳကာTraffic Management System ၊ Traveller Information System ၊ Vehicle Control System မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၿပီး အျမန္လမ္း ေပၚရွိ ယာဥ္သြားလာမႈ အေျခအေန၊ ရာသီဥတု အေျခအေန၊ အျမန္လမ္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အခ်က္အလက္ မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ေပးသည့္ စနစ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အႏၲရာယ္ ကင္းေဝး ေစေရးႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ား မွတ္တမ္းရယူ ႏိုင္ေရးအတြက္ Traffic Information Center တည္ေထာင္ထားၿပီး အဆိုပါစင္တာက Telematic စနစ္ အသံုးျပဳကာ အျမန္လမ္းတြင္ ေမာင္းႏွင္သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေဘးအႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေရးႏွင့္ စည္းကမ္း ထိန္းသိမ္းေရး ၫႊန္ၾကားခ်က္ မ်ား ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Traffic Information Center ကို ေနျပည္ေတာ္ စီလမ္းဆံု တိုးဂိတ္၌ ယာယီ ထားရွိၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို ၂၄ နာရီပတ္လံုး ေစာင့္ၾကည့္ႏိုင္ကာ အရွိန္လြန္ ေမာင္းႏွင္ပါက Control center မွ သတိေပးျခင္း၊ ယင္းအဆင့္မွ သတိေပး စကား ေျပာသည့္အဆင့္ အထိ တိုးျမႇင့္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Telematic စနစ္မွ ရရွိလာသည့္ အခ်က္အလက္ အသံုးျပဳကာ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး Telematic စက္ပစၥည္း မ်ားကို ဖ်က္ဆီးျခင္း၊ ေဖ်ာက္ဖ်က္ျခင္း မ်ား ေဆာင္ရြက္ပါက အေရးယူ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ သတ္မွတ္ အျမန္ႏႈန္းထက္ ပိုမို ေမာင္းႏွင္ ေနသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၊ သတ္မွတ္ေနရာ မဟုတ္ဘဲ ယာဥ္ရပ္နားျခင္း မ်ားကို Telematic စနစ္ အသံုးျပဳၿပီး ပထမအဆင့္ အျဖစ္ သတိေပး သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ဒုတိယ အဆင့္အျဖစ္ အေရး ယူ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment