Pages

Tuesday, January 22, 2019

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း ေရွ႕ဘက္ျခမ္းႏွင့္ ေနာက္ဘက္ျခမ္း တစ္ၿပိဳင္တည္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခ်ိန္ျဖစ္၍ ရထားစီးခရီးသည္ ေလ်ာ့နည္းလာ

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း ေရွ႕ဘက္ျခမ္းႏွင့္ ေနာက္ဘက္ျခမ္း တစ္ၿပိဳင္တည္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခ်ိန္ျဖစ္၍ ရထားစီးခရီးသည္ ေလ်ာ့နည္းလာ
-
ရန္ကုန္ ဇန္နဝါရီ ၂၁ 
-
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္း ေရွ႕ဘက္ျခမ္းႏွင့္ ေနာက္ဘက္ျခမ္းကို တစ္ၿပိဳင္တည္း အဆင့္ျမႇင့္ တင္ခ်ိန္ျဖစ္၍ ရထားစီး ခရီးသည္ ယခင္ကထက္ ေလ်ာ့နည္းလာၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေျခာက္ေသာင္းခန္႔သာ စီးနင္းေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားတုိင္း (၇) လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္မ်ဳိးလြင္ထံမွ သိရသည္။ ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ ခရီးသည္မ်ား အဆင္ေျပစြာ သြားလာႏိုင္ရန္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ ယခင္က တစ္ေန႔လွ်င္ ခရီးသည္ ကိုးေသာင္းခန္႔ စီးနင္းရာမွ ေနာက္ဘက္ျခမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခ်ိန္တြင္ ရွစ္ေသာင္းခန္႔၊ ယခု ေရွ႕ဘက္ျခမ္းႏွင့္ ေနာက္ဘက္ျခမ္းကို တစ္ၿပိဳင္တည္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခ်ိန္တြင္ တစ္လမ္းသြားသာ ေမာင္းႏွင္ရသျဖင့္ ခရီးသြား ေျခာက္ေသာင္းခန္႔သာ စီးနင္းလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
-
''တညင္းကုန္း-အင္းစိန္လမ္းပိုင္း စမျပင္ခင္က တစ္ေန႔ကို ခရီးသည္ ကိုးေသာင္းေလာက္ရွိတယ္။ တညင္းကုန္း-အင္းစိန္လမ္း ပိုင္းျပင္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ခရီးသည္ တစ္ေသာင္းခဲြေလာက္ ေလ်ာ့သြားတယ္။ အခုထပ္ၿပီး ေရွ႕ဘက္ျခမ္းျပဳျပင္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ခရီးသြားက ပိုေတာင္ေလ်ာ့သြားတယ္။ လက္ရွိရထားစီး ခရီးသည္က ေျခာက္ေသာင္းဝန္းက်င္ေလာက္ရွိတယ္။ မ်ားတဲ့ေန႔ဆုိရင္ ေျခာက္ေသာင္းခဲြ ေလာက္ရွိတယ္''ဟု ဦးေက်ာ္မ်ဳိးလြင္က ေျပာသည္။ 
-
ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္ဒီဇင္ဘာ ၁ ရက္မွစ၍ ၿမိဳ႕ပတ္ ေနာက္ဘက္ျခမ္း ျဖစ္သည့္ အင္းစိန္-ၾကည့္ျမင္တိုင္ လမ္းပိုင္းႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ေရွ႕ဘက္ျခမ္း ျဖစ္သည့္ တညင္းကုန္း- မဂၤလာဒံု-ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း လမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ေဆာင္ရြက္ရာ ၂ဝ၁၉ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလတြင္ ၿပီးစီးရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ 
-
''လမ္းပိုင္းျပင္တာက ေလာေလာဆယ္ အခက္အခဲရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ အေျခအေနေကာင္း တစ္ခုေရာက္ေအာင္ အဲဒီလိုမလုပ္လို႔မရဘူး။ တတ္ႏိုင္သမွ် အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ဒီလုပ္ငန္းကို အားႀကိဳးမာန္တက္ လုပ္ေနပါတယ္။ အခုလို အခက္အခဲေလး ေတြရွိတဲ့အတြက္ ခရီးသည္ေတြကိုလည္း အားနာတယ္။ တစ္ခါတေလ ရထားဆံုတာ ေတြရွိတယ္။ နဂိုကႏွစ္လမ္းသြားကေနအခုတစ္လမ္းသြားဆုိေတာ့ ဟုိဘက္၊ ဒီဘက္ရထားက ဆံုလို႔ရတဲ့ ဘူတာမွာ ဆံုတယ္။ ၾကည့္ျမင္တုိင္ ဘူတာမွာ ဆံုတယ္၊ အင္းစိန္ဘူတာမွာ ဆုံတယ္။ အဲဒီၾကားထဲမွာ ေနာက္တစ္ဘူတာဆံုလို႔ရတဲ့ သီရိၿမိဳင္ဘူတာ ဖြင့္ထားတယ္။ တစ္စင္းသြားရင္ တစ္စင္းရပ္ ေစာင့္ေနရတဲ့ အေျခအေနဆိုေတာ့ ခရီးသည္ေတြက နည္းနည္း စိတ္ပ်က္ညည္းညဴ ၾကတယ္။ မလဲႊသာ မေရွာင္သာရွိတဲ့အပိုင္းမွာ သည္းခံနားလည္ေပးတဲ့ ခရီးသည္ေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္'' ဟု ဦးေက်ာ္မ်ဳိးလြင္က ေျပာသည္။ 
-
ထိုသို႔ လမ္းပိုင္းႏွစ္ခုကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္၍ ႐ံုးတက္႐ံုးဆင္းခ်ိန္ ရထားမ်ား ပံုမွန္ေျပးဆဲြႏိုင္ေရး၊ ရထားေျပးဆဲြျခင္း ေလ်ာ့နည္းမႈ အနည္းဆံုးျဖစ္ေစေရး၊ Public Transportation အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေစေရး တုိ႔အတြက္ အင္းစိန္- ၾကည့္ျမင္တိုင္ၾကား၌ လွည္းတန္း၊ သီရိၿမိဳင္၊ သမိုင္းဘူတာမ်ားႏွင့္ တညင္းကုန္း-မဂၤလာဒံု ဘူတာၾကား၌ က်ဳိကၠလဲ့ဘူတာတုိ႔ကို ႐ံုပိုင္အျဖစ္ ယာယီသတ္မွတ္ထားသည္။ 
-
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား အားလံုးၿပီးစီးပါက ရထားအသစ္မ်ားျဖင့္ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ေျပးဆဲြမည္ျဖစ္ၿပီး စီးနင္းလိုက္ပါသည့္ ခရီးသြားလည္း ပိုမိုမ်ားျပားလာမည္ ျဖစ္သည္။ ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းပိုင္း တစ္ခုလံုး အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈကို ၂ဝ၂၂ ခုႏွစ္တြင္ အၿပီးေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ၿပီး အခ်က္ျပစနစ္ အဆင့္ျမႇင္တင္ျခင္းမ်ားကိုလည္းဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ -
ဆုလာဘ္
-
#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment