Pages

Thursday, April 5, 2018

ကြၽန္းကုန္းေက်းရြာ အေပၚသို႔ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈမရွိေစရန္ အသက္ကိုပဓာနမထားဘဲ စြမ္းစြမ္းတမံေဆာင္ ရြက္ခဲ့သည့္ ေလသူရဲဗိုလ္မွဴးအာကာ၀င္း အား တပ္မေတာ္ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး မင္းေအာင္လႈိင္က ခ်ီးက်ဴးဂုဏ္ျပဳ



ေနျပည္ေတာ္ ၅-၄-၂ဝ၁၈

ေတာင္ငူေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မွ ေလသူရဲ ဗုိလ္မွဴး အာကာ၀င္း ေမာင္းႏွင္သည့္ အက္ဖ္- ၇ ေလယာဥ္သည္ ေလ့က်င့္ပ်ံသန္းမႈေဆာင္ရြက္ေနစဥ္ အင္ဂ်င္ခ်ဳိ႕ယြင္း၍ ပ်က္က်ခဲ့မႈျဖစ္စဥ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ အေသးစိတ္ သိရွိႏိုင္ရန္အတြက္ ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္႐ုံး(ၾကည္း)ႏွင့္ တပ္မေတာ္(ေလ)မွပညာရွင္မ်ားပါ၀င္ေသာ အဖြဲ႕သည္ ယေန႕နံနက္ပုိင္းတြင္ ေတာင္ငူေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္ႏွင့္ ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားရာေနရာသုိ႕ သြားေရာက္ ခဲ့ၿပီး ပ်က္က်ေလယာဥ္အစိတ္အပိုင္းမ်ားအား စစ္ေဆးျခင္းႏွင့္ မ်က္ျမင္ ေတြ႕ရွိခဲ့သည့္ ေဒသခံျပည္သူမ်ားအား ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။

ျဖစ္စဥ္အေနျဖင့္ ေလယာဥ္မွဴး ဗုိလ္မွဴး အာကာ၀င္းသည္ ဧၿပီ ၃ ရက္ နံနက္ ၁၀ နာရီ ၃၆ မိနစ္တြင္ ေလယာဥ္ေလ့က်င့္ပ်ံသန္းမႈစတင္ခဲ့ၿပီး ၁၀ နာရီ ၄၄ မိနစ္တြင္ ေလယာဥ္ျပန္လည္ဆင္းသက္ရန္အတြက္ ေလေၾကာင္းထိန္းတာ၀ါသုိ႕ သတင္းပို႕ခဲ့ကာ ေလယာဥ္ဆင္းပတ္လမ္းအတြင္းသုိ႕ ခ်ဥ္းကပ္၀င္ေရာက္စဥ္ စက္ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျဖစ္ပြားခဲ့သျဖင့္ အင္ဂ်င္စက္ရပ္တန္႕မႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းထိန္းတာ၀ါသုိ႕ ၁၀ နာရီ ၄၅ မိနစ္တြင္ ထပ္မံသတင္းပုိ႕ခဲ့ပါသည္။ ထုိသုိ႕ျဖစ္ပြားခ်ိန္တြင္ အေနာက္မွ ေမာင္းႏွင္လုိက္ပါ လာေသာ အက္ဖ္ - ၇ ေလ့က်င့္ေရး ေလယာဥ္တစ္စီးရွိ ၀ါရင့္ေလသူရဲတစ္ဦးက (Air Start) (ေလထဲတြင္ စက္ႏႈိးျခင္း) ျပဳလုပ္ရန္ ႏွင့္ စက္မႏုိးပါက လုပ္ေဆာင္သင့္သည္မ်ားကုိ လုပ္ေဆာင္ သြားရန္ ညႊန္ၾကားခဲ့ပါသည္။

ေလယာဥ္မွဴး ဗိုလ္မွဴး အာကာ၀င္းသည္ ၎ေနရာမွ ၃၀ စကၠန္႕အထိ ေလယာဥ္စက္ျပန္ႏိုးရန္ ႀကိဳးစား ခဲ့ေသာ္လည္း စက္ႏုိးျခင္းမရွိသျဖင့္ အျမင့္မီတာ ၃၀၀ ႏွင့္ ပ်ံသန္းႏႈန္း ၁ နာရီ ၃၂၀ ကီလိုမီတာႏႈန္း သုိ႕ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္ အေရးေပၚ အသက္ကယ္ေလထီးပါထုိင္ခုံျဖင့္ ခုန္ထြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း တာ၀ါသုိ႕ထပ္မံ သတင္းပို႔ခဲ့ပါသည္။ မ်က္ျမင္စစ္ေဆးခ်က္မ်ားႏွင့္ ကြၽန္းကုန္းေက်းရြာမွ ေက်းရြာသားအခ်ဳိ႕၏ မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိေျပာၾကားခ်က္ မ်ားအရ ၎ေနရာသည္ အင္ဒုိင္းရြာအထက္ အျမင့္မီတာ ၃၀၀ ခန္႔တြင္ ေရာက္ရွိေနၿပီး ေလယာဥ္၏ ဦးတည္ရာအရပ္မွာ ကြၽန္းကုန္းရြာသို႔ ဦးတည္လ်က္ရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ အေရးေပၚ ေလထီးျဖင့္ ခုန္ထြက္မည္ဆိုပါက ေလသူရဲတစ္ဦးအတြက္ လံုေလာက္သည့္ အခ်ိန္ႏွင့္ အျမင့္ေပတြင္ ရွိ ေနႏိုင္ၿပီး အသက္အႏၲရာယ္လြတ္ကင္းႏိုင္သည့္ အေျခအေနရွိေၾကာင္းေတြ႕ရွိရေသာ္လည္း အသက္ကယ္ ေလထီးပါထိုင္ခံု၏ တြန္းကန္အားေၾကာင့္ ေလယာဥ္ေပၚ ဖိအားသက္ေရာက္ေစ၍ ကြၽန္းကုန္းရြာအတြင္းသို႔ ေလယာဥ္ပ်က္က်ႏိုင္သည့္ အေနအထားတြင္ရွိေၾကာင္းေတြ႕ရွိရပါသည္။ ေလသူရဲ ဗိုလ္မွဴး အာကာ၀င္း သည္ ၎ေနရာတြင္ အေရးေပၚခုန္ထြက္ျခင္းကုိ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းမရွိဘဲ ေလယာဥ္အား ႀကိဳးစား၍ ဆက္လက္ ထိန္းသိမ္း ခဲ့ၿပီး ကြၽန္းကုန္းရြာအလြန္ ေျမျပင္မွအျမင့္ေပ ၃၀ မီတာခန္႔ ေရာက္ရွိခ်ိန္မွာသာ အေရးေပၚခုန္ထြက္ျခင္း ျပဳလုပ္ ခဲ့ေၾကာင္းေတြ႕ရွိရသည္။ သို႔ျဖစ္၍လံုေလာက္သည့္ အခ်ိန္ႏွင့္အျမင့္ေပရရွိေတာ့ျခင္းမရွိဘဲ ေလယာဥ္ေျမျပင္ သုိ႕ ေဆာင့္မိခ်ိန္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္တည္းခုန္ထြက္ခဲ့သည့္ အေျခအေနမ်ဳိးေရာက္ရွိခဲ့သျဖင့္ ျပင္းထန္စြာဒဏ္ရာ ရရွိခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ တပ္မေတာ္ေဆး႐ံုသို႔ ဆက္လက္ပို႔ေဆာင္စဥ္ ေသဆံုးခဲ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရပါသည္။

သို႔ျဖစ္၍ မိမိအသက္ရွင္ လြတ္ေျမာက္ေရးကို ပဓာနမထားဘဲ ကြၽန္းကုန္းရြာ အေပၚ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ မရွိေစေရး ေလယာဥ္အားအတတ္ႏိုင္ဆံုး ထိန္းေက်ာင္းေမာင္းႏွင္ခဲ့စဥ္ အသက္ဆံုး႐ႈံးခဲ့ရသည့္ ေလသူရဲျဖစ္သူ ဗိုလ္မွဴးအာကာ၀င္းအား တပ္မေတာ္ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးမင္းေအာင္လႈိင္က ခ်ီးက်ဴး ဂုဏ္ျပဳခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ လိုအပ္သည္မ်ားအား ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။ 

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment