Pages

Friday, October 7, 2016

ျပည္တြင္း၌ အသံုးျပဳမည့္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈနည္းလမ္းသစ္ကုိ ယခုလအတြင္း ေရြးခ်ယ္မည္



ရန္ကုန္ ၊ ၇-၁၀-၂၀၁၆

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အပ္ကားမ်ား ရွားပါးလာ ျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္း အစားထိုး တင္သြင္းခြင့္ စာရြက္(စလစ္) ေစ်းျမင့္တက္ လာမႈ အပါအဝင္ ကာလရွည္ ရပ္နားထားသည့္ ရန္ကုန္လိုင္စင္ျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈကို ျပန္လည္ လုပ္ကိုင္ႏုိင္ရန္ ျမန္မာႏုိင္ငံ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ်မႈ အသင္းမွ လက္ရိွအသံုးျပဳ ေနသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈ နည္းလမ္းမ်ား အစား နည္းလမ္းသစ္ ေရြးခ်ယ္ အသံုးျပဳႏုိင္ ရန္ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနသို႔ တင္ျပထားရာ ယခုလအတြင္း ယင္း ဝန္ႀကီးဌာနက ေရြးခ်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အသင္း တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးထံမွ သိရသည္။

''အပ္ကား ရွားလာတာေၾကာင့္ စလစ္ေစ်း ေတြက တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ အဆမတန္ တက္လာပါတယ္။ စလစ္ေစ်း တက္လာတာနဲ႔ အမွ် ကားေစ်းေတြလည္း လုိက္တက္ ေနပါတယ္။ ဒီလို အေနအထားကို ထိန္းခ်ဳပ္ ႏုိင္ဖုိ႔ဆုိတာက ကားတင္သြင္းခြင့္ နည္းလမ္း ေျပာင္းလဲၿပီး ျပည္ပက ကားေတြ ျပည္တြင္းကို ေရာက္လာမွသာ ေျပလည္ သြားမွာပါ။ စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနကလည္း ေတြ႕ႀကံဳ ေနရတဲ့ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏုိင္ဖို႔ ဒီလအတြင္း ကားတင္သြင္းမႈ နည္းလမ္းအသစ္ကို ေရြးခ်ယ္ သြားမွာပါ'' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ေရြးခ်ယ္ၿပီးမွသာ နည္းလမ္းသစ္ကို ျပည္တြင္းမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ား အားလံုး ပူးေပါင္းသံုးသပ္ အတည္ျပဳၿပီး ယင္း နည္းလမ္းကို စတင္အသံုးျပဳ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိတြင္ ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္မတိုင္မီ က တင္သြင္းခဲ့သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၃၁ ရက္ ေနာက္ဆံုးထား မွတ္ပံုတင္ရန္ ၫႊန္ၾကားထားရာ ယင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား မွတ္ပံုတင္ရန္ စလစ္မ်ား လိုအပ္ေနၿပီး စလစ္ေစ်းႏႈန္းမ်ား ျမင့္တက္ လာျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

မင္းေသာ္တာလြင္

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၅)

No comments:

Post a Comment