Pages

Wednesday, August 17, 2016

KIA လက္နက္ကုိင္အဖဲြ႕မွ ပစ္ခတ္လိုက္သည့္ လက္နက္ႀကီးက်ည္ အစထိမွန္၍ ေက်ာင္းဆရာမတစ္ဦးႏွင့္ ျပည္သူ႔စစ္အဖဲြ႕၀င္တစ္ဦး ဒဏ္ရာရရွိ ၊ ေနအိမ္သံုးလံုးမီးေလာင္ပ်က္စီး


ေနျပည္ေတာ္ ၊ ၁၇-၈-၂၀၁၆

KIA လက္နက္ကုိင္ အဖဲြ႕မွ အင္အား ၂၀ ဦးခန္႔သည္ ၾသဂုတ္ ၁၅ ရက္ နံနက္ ၉ နာရီခန္႔တြင္ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၊ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္ ၊ ကာမုိင္းၿမိဳ႕ ၊ ဆုိင္းဖရာေက်းရြာ အတြင္း ျဖန္႔ခဲြေနရာယူ ၍လည္းေကာင္း ၊ ထပ္မံ၍ အင္အား ၈၀ ဦးခန္႔သည္ ခြန္ဆုိင္ဇြပ္ ေက်းရြာ ႏွင့္ ကပ္ေမွာ္ဇြတ္ ေက်းရြာအၾကား ကာမုိင္း-ဖားကန္႔ လမ္းပုိင္း ၌ ေနရာယူ၍ လည္းေကာင္း တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းမ်ားအား ေႏွာင့္ယွက္ တိုက္ခိုက္ရန္ ႏွင့္ ျဖတ္သန္း သြားလာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ထံမွ ဆက္ေၾကး ေကာက္ခံရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သတင္းအရ တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းမ်ားက နယ္ေျမရွင္းလင္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။

ထုိသုိ႔ ေဆာင္ရြက္စဥ္ မြန္းလြဲ ၁ နာရီ ၁၅ မိနစ္ခန္႔၌ တံတားညီေနာင္ ေက်းရြာအနီး KIA လက္နက္ကုိင္ အဖဲြ႕မွ အင္အား ၃၀ ဦးခန္႔က စတင္ ပစ္ခတ္တုိက္ခုိက္ သျဖင့္ တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းက ျပန္လည္ တုိက္ခိုက္ခဲ့ရာ အေရွ႕ဘက္ ႏွင့္ အေရွ႕ေျမာက္ဘက္ သုိ႔ ႏွစ္ဖဲြ႕ခဲြ ဆုတ္ခြာသြားၿပီး တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းမွ လုိက္လံ ရွင္းလင္းရာ ဆုိင္းဖရာ ေက်းရြာဘက္သုိ႔ ထပ္မံ ဆုတ္ခြာသြား ၾကသည္။

အလားတူ KIA လက္နက္ကုိင္ အဖဲြ႕မွ အင္အား ၄၀ ဦးခန္႔က မြန္းလြဲ ၁ နာရီ ၄၅ မိနစ္ခန္႔တြင္ နန္႔ယားေက်းရြာ အနီး တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္း ႏွင့္ နန္႔ယား ျပည္သူ႔စစ္ (ဌာေန) အဖဲြ႕မ်ားအား ပစ္ခတ္တိုက္ခိုက္ ခဲ့သျဖင့္ တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ျပည္သူ႔စစ္ (ဌာေန) အဖဲြ႕၀င္မ်ားက ျပန္လည္ပစ္ခတ္ တိုက္ခိုက္ခဲ့ရာ ဆုိင္းဖရာေက်းရြာ ဘက္သုိ႔ ျပန္လည္ ဆုတ္ခြာသြား ခဲ့သည္။

အဆုိပါ ျဖစ္စဥ္တြင္ KIA လက္နက္ကိုင္ အဖဲြ႕မွ ပစ္ခတ္လိုက္ေသာ လက္နက္ႀကီး က်ည္ေၾကာင့္ ေနအိမ္သံုးလံုး မီးေလာင္ပ်က္စီး ၍ နန္႔ယား အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္း မွ အလယ္တန္းျပ ဆရာမ ေဒၚ႐ူပါငယ္ ႏွင့္ နန္႔ယား ျပည္သူ႔စစ္ (ဌာေန) အဖဲြ႕မွ ေမာင္သူရဦး တုိ႔သည္ လက္နက္ႀကီး အစထိမွန္ ဒဏ္ရာမ်ား ရရွိခဲ့သည္။

အဆုိပါ လက္နက္ႀကီး အစ ထိမွန္ဒဏ္ရာ ရရွိခဲ့သူ ႏွစ္ဦးအား တပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းမွ လုိအပ္သည့္ ေဆး၀ါးကုသမႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ေပးၿပီး ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕ရွိ နယ္ေျမခံ တပ္မေတာ္ေဆး႐ံု သုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္ကုသမႈ ခံယူလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ျဖစ္စဥ္ ျဖစ္ပြားသည့္ ေနရာတ၀ုိက္ တပ္မေတာ္စစ္ေၾကာင္း မ်ားက နယ္ေျမ ရွင္းလင္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။ (၁၀၀)

ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment