Pages

Wednesday, July 22, 2015

ငမုိးရိပ္ေခ်ာင္းျဖတ္ ငမုိးရိပ္တံတားသစ္ ေပၚမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား မၾကာမီ ျဖတ္သန္းသြားလာ ႏုိင္ေတာ့မည္


ငမုိးရိပ္ ေခ်ာင္းျဖတ္ ငမုိးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔)

ရန္ကုန္ ၊ ၂၂-၇-၂ဝ၁၅

ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး ငမုိးရိပ္ေခ်ာင္း တစ္ဖက္ တစ္ခ်က္ရွိ ေဒါပံုၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔ ၿမိဳ႕နယ္တုိ႔ကို ဆက္သြယ္သည့္ ငမုိးရိပ္ ေခ်ာင္းျဖတ္ ငမုိးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔) (ပံု)၏ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္း တစ္ခုလံုး ရာႏႈန္းျပည့္ ၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္၍ မၾကာမီ ရက္ပိုင္းအတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာ ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ ငမိုးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔) တံတားသစ္သည္ ပင္မတံတား အရွည္ ၃ဝ၅ မီတာရွိၿပီး တံတား အက်ယ္မွာ ၁၁ ဒသမ ၅ မီတာရွိကာ ယာဥ္သြားလမ္းအား အသြားအျပန္ ႏွစ္လမ္းသြား ေဆာင္ရြက္ ထားသည္။ တစ္ဖက္လွ်င္ ၁ ဒသမ ၇၅ မီတာစီ ရွိေသာ တံတားသစ္ ေပၚရွိ လူသြားလမ္း ပလက္ေဖာင္းကို စုစုေပါင္း ၃ ဒသမ ၅ မီတာ ေဆာင္ရြက္ထားၿပီး ေရလမ္း ကင္းလြတ္ အျမင့္မွာ ၁၆ ဒသမ ၅ လက္မရွိေၾကာင္း သိရသည္။

တံတား အမ်ဳိးအစားမွာ တံတားအုတ္ျမစ္ ဘုိးပုိင္ ေဖာင္ေဒးရွင္း ေအာက္ထည္ပုိင္း သံကူ ကြန္ကရစ္၊ အေပၚထည္ပုိင္း ႀကိဳတင္အားျဖည့္ သံကူကြန္ကရစ္ ျဖစ္ၿပီး တံတား ခံႏုိင္ဝန္မွာ တန္ ၆ဝ ျဖစ္သည္။

ငမုိးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔) တံတားသစ္သည္ အဂၤလိပ္ ေခတ္တြင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့သည့္ သံေပါင္ တံတားေဟာင္းႏွင့္ ၈ ဒသမ ၅ မီတာအကြာတြင္ ထုိင္းႏုိင္ငံ နည္းပညာကို အေျခခံကာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန လမ္းႏွင့္တံတား က ေငြက်ပ္ ၅ ဒသမ ၉ ဘီလီယံခန္႔ သံုးစြဲ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ကြန္ကရစ္ တံတားသည္ သံတံတား ထက္ ပိုမုိခုိင္မာသည့္ အတြက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားအား တံတားေဟာင္း ေပၚမွ ျဖတ္သန္းခြင့္ မျပဳဘဲ လူႏွင့္ အေႏွးယာဥ္မ်ား ကိုသာ တံတားေဟာင္းမွ ျဖတ္သန္းခြင့္ ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားသည္ တံတားသစ္ ေပၚမွ ျဖတ္သန္းသြားလာ ၾကရမည္ ျဖစ္သည္။

အဆုိပါ တံတားႀကီး ေပၚမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၊ လူႏွင့္ အေႏွးယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းခြင့္ ရရွိသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔ ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ေဒါပံုၿမိဳ႕နယ္ တို႔မွ ျပည္သူမ်ား ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းျခင္းမွ ေျဖေလွ်ာ့ သက္သာ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ျပင္ ဧရာဝဏ္လမ္း မွတစ္ဆင့္ သန္လ်င္၊ သံုးခြသို႔ လည္းေကာင္း၊ ေတာင္ဒဂံု လမ္းမႀကီးမွ တစ္ဆင့္ အမွတ္(၂) လမ္းအတုိင္း ပဲခူး ေျခာက္လမ္းသြား အထိေအာင္ လမ္းေပါက္ ခရီးေရာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ဝန္းရံခ

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃၂)

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment