Pages

Friday, January 30, 2015

၂၀၁၆ ခုႏွစ္တြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္ ႏွစ္မ်ိဳးလုံး အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ ရထား ၁၁ စင္း၀ယ္ယူမည္


ဂ်ပန္ဓာတ္ရထားတစ္စင္း ေျပးဆဲြေနပံု

ရန္ကုန္ ၊ ၃၀-၁-၂၀၁၅

၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည့္ လွ်ပ္စစ္ရထား ေျပးဆြဲေရး စီမံကိန္း တြင္ အသံုးျပဳရန္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္ ႏွစ္မ်ဳိးလံုး အသံုးျပဳ ႏိုင္သည့္ရထား ၁၁ စင္း ဝယ္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ၊ ျမန္မာ့မီးရထား မွ သိရသည္။ 

အဆုိပါ ရထားမ်ားကုိ ယခုႏွစ္ အတြင္း၌ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား လမ္းေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ လက္ရွိ ေျပးဆြဲေနသည့္ Air Conditional RBE ရထားတြဲဆိုင္း ေနရာမ်ားတြင္ ထည့္သြင္း ေျပးဆြဲသြားရန္ ရိွေၾကာင္း သိရသည္။

ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္ ႏွစ္မ်ဳိးလံုး ႏွင့္ အသံုးျပဳႏိုင္မည့္ ရထား တြဲဆုိင္းမ်ား ဝယ္ယူရန္ႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ျမန္ႏႈန္းျမင့္ အဆင့္ ျမႇင့္တင္သည့္ လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ရန္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၂ဝဝ ခန္႔သံုးစြဲ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ အသံုးျပဳႏုိင္မည့္ ပုဇြန္ေတာင္ ဘူတာမွ ေထာ္လီေကြ႕ ကမ္းနားလမ္း တစ္ေလွ်ာက္ RBE လူစီးရထား တြဲဆိုင္း ေျပးဆြဲမႈ ေအာင္ျမင္မည္ ဆုိပါက အနာဂတ္ ကာလတြင္ ဓာတ္ရထား ( Tram Rail ) ေျပးဆြဲႏိုင္သည္ အထိ တိုးခ်ဲ႕သြားရန္ လ်ာထားၿပီး Tram ေျပးဆြဲရန္ ခန္႔မွန္း ကုန္က်စရိတ္သည္ Sub- Station တစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁ ဒသမ ၂ သန္း၊ ဓာတ္တိုင္မ်ား ႏွင့္ ဓာတ္အားေပး စနစ္ ထူေထာင္ရန္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သုည ဒသမ ၉၂၄ သန္း၊ Tram စက္ေခါင္း ေလးေခါင္းစာ အတြက္ အေမရိ ကန္ေဒၚလာ ၄ သန္းခန္႔ စုစုေပါင္း ခန္႔မွန္း ကုန္က်စရိတ္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၆ ဒသမ ၁၂၄ သန္းခန္႔ ကုန္က်မည္ဟု ခန္႔မွန္း ထားေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေျပးဆြဲေနသည့္ လမ္းေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ လွ်ပ္စစ္ရထား ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား အဆင့္ ျမႇင့္တင္မႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၇ဝဝ ခန္႔ ကုန္က်မည္ ျဖစ္သည့္ အတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရး ေအဂ်င္စီ( JICA )မွ သက္သာသည့္ အတိုးႏႈန္းျဖင့္ ေခ်းေငြ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၇ဝဝ အျပင္ နည္းပညာပိုင္း ကိုပါ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၄၄၃)

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment