Pages

Tuesday, May 16, 2017

ဆင္ဆာမီးပိြဳင့္မ်ား တပ္ဆင္မႈေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့ ယခုႏွစ္တပ္ဆင္မည့္ မီးပိြဳင့္မ်ားကိုလည္း စနစ္တက်အသံုးျပဳရန္လို



မႏၲေလး ၁၆-၅-၂၀၁၇

မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ ဆင္ဆာမီးပြိဳင့္မ်ား တပ္ဆင္ထားရွိမႈ ေၾကာင့္ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔႐ႈပ္ေထြး ေနမႈကို ၆ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းထိ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့ ေသာ္လည္း ယခုႏွစ္တြင္ တပ္ဆင္မည့္ မီးပြိဳင့္မ်ား၌လည္း စနစ္တက် အသံုးျပဳေပး ၾကရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း မႏၲေလးၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။

အဆိုပါ ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြးမႈ ျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္းႏုိင္ရန္ အတြက္ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ အတြင္းမွစ၍ ယခင္က မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ ႐ိုး႐ိုး မီးပြိဳင့္မ်ားအစား Australia နည္းပညာျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ဆင္ဆာမီးပြိဳင့္မ်ားကို လူသြားလူလာ မ်ားသည့္ လမ္းဆံုမ်ားတြင္ နည္းပညာျမင့္မားစြာျဖင့္ ၁၁ပြိဳင့္ စတင္တပ္ဆင္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ဘ႑ာႏွစ္ အတြင္း၌လည္း မီးပြိဳင့္ ၁ဝပြိဳင့္ စုစုေပါင္း ၂၁ပြိဳင့္ တပ္ဆင္ေပးခဲ့ ေသာ္လည္း တပ္ဆင္ စမ္းသပ္အသံုးျပဳသည့္ ကာလမ်ားတြင္ လမ္းအသံုးျပဳသူ မ်ားအေနျဖင့္ ဆင္ဆာ၏လႈပ္ရွားမႈ ပံုစံကိုေကာင္းစြာ နားမလည္ေသး သည့္အတြက္ ရပ္မ်ဥ္းေက်ာ္ရပ္ျခင္း တို႔ကိုျပဳလုပ္ခဲ့ ေသာေၾကာင့္ အခက္အခဲ အနည္းငယ္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ယခုလက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ မႏၲေလးၿမိဳ႕လမ္းအသံုးျပဳသူမ်ား အေနျဖင့္ သိနားလည္လာၿပီ ျဖစ္သည့္အတြက္ ဆင္ဆာလႈပ္ရွားမႈ ျမန္ဆန္ကာ ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈ ျဖစ္ေပၚေနမႈကို ၆ဝရာခိုင္ႏႈန္းထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပး ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုဘ႑ာႏွစ္ အတြင္း၌လည္း မႏၲေလးၿမိဳ႕ရွိ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနသည့္ ေနရာမ်ား၌လည္း ဆင္ဆာမီးပြိဳင့္ ၁ဝပြိဳင့္ခန္႔ တပ္ဆင္ရန္ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံထားၿပီး ၎မီးပြိဳင့္မ်ား တပ္ဆင္ၿပီးပါက လမ္းအသံုးသူမ်ား အေနျဖင့္ စည္းကမ္းတက် ရပ္နားေပးရန္ လိုအပ္သည့္အျပင္ မီးနီ ျဖတ္ေမာင္းျခင္း တို႔ကိုလည္း မျပဳလုပ္ၾကရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ စည္းကမ္းလိုက္နာ မႈမရွိသည့္ ကား၊ ဆိုင္ကယ္မ်ားကိုလည္း ဆင္ဆာမီးပြိဳင့္မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ CCTV ကင္မရာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ေဖာ္ထုတ္အေရးယူ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''မႏၲေလးၿမိဳ႕မွာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔႐ႈပ္ေထြးမႈက လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဆိုတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ကားေတြ၊ ဆိုင္ကယ္ေတြက တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ တုိးလာေတာ့ ယာဥ္ေၾကာက က်ပ္ေနအံုးမွာပါ။ ဒါေတြကို ေျဖရွင္းႏုိင္ဖို႔ ဆင္ဆာမီးပြိဳင့္ေတြကို အသံုးျပဳေပးတာပါ'' ဟု ၎ ကဆက္လက္ ေျပာျပ ၍သိရသည္။

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment