Pages

Thursday, July 28, 2016

မုိင္ ၂၀ ခန္႔ရွိသည့္ မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ေရး အတြက္ နည္းပညာကုိ Hyundai ကုမၸဏီက အကူအညီေပးမည္



မႏၲေလး ၊ ၂၈-၇-၂၀၁၆

မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္ လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈကို လက္ရွိတြင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္လ်က ္ရွိရာ လမ္းအူေၾကာင္း ေဖာက္လုပ္မႈ က႑အပိုင္းကို ေတာင္ကိုရီးယား ႏုိင္ငံမွ Hyundai ကုမၸဏီက နည္းပညာပိုင္း 

အကူအညီ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းလမ္းကို ေဖာက္လုပ္ ေနသည့္ Axiom Mandalay Highway Construction ကုမၸဏီ လီမိတက္မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

''လမ္းအူေၾကာင္း ကို ေဖာက္လုပ္တဲ့ အခါမွာ မတ္ေစာက္တဲ့ ေတာင္တစ္ခုကို လိုဏ္ေခါင္း ေဖာက္ၿပီး ျဖတ္သန္းရမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ျပည္ပ နည္းပညာရွင္ ေတြရဲ႕ အကူအညီ လိုအပ္ ပါတယ္။ လိုအပ္တဲ့ က႑အပိုင္း ကို Hyundai ကုမၸဏီက ျဖည့္ဆည္း ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္ '' ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

Hyundai ကုမၸဏီက ယင္းလုပ္ငန္း က႑အပိုင္းကို လုပ္ကိုင္ရန္ အင္ဂ်င္နီယာ Mrs. Kim Yeong Min ႏွင့္အဖြဲ႕မွ ဇူလိုင္ ၂၄ ရက္တြင္ ယင္းလမ္းပိုင္း မ်ားကို ကြင္းဆင္း ေလ့လာမႈ ျပဳလုပ္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။

ယင္း လမ္းအူေၾကာင္းတြင္ ရွိသည့္ ေတာင္အား ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း ေဖာက္လုပ္မည့္ အစီအစဥ္ကို ယခုလကုန္ပိုင္း မွစ၍ Hyundai ကုမၸဏီမွ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဖာက္လုပ္ ေနသည့္ ျပည္တြင္း ကုမၸဏီႏွင့္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။

ထို႔ျပင္ အဆိုပါလမ္း ၏ ေျမျပန္႔လမ္းပိုင္း ကိုလည္း စင္ကာပူႏွင့္ ထိုင္းႏုိင္ငံ တို႔မွ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားကို ေခၚယူၿပီး ေဖာက္လုပ္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။

ယင္း လမ္းသစ္သည္ စုစုေပါင္း လမ္းပိုင္း အရွည္ မိုင္ ၂ဝ ခန္႔ရွိရာ ကတၱရာလမ္း အက်ယ္ ၂၄ ေပ၊ လမ္းပခံုးသား တစ္ဖက္လွ်င္ သံုးေပႏွင့္ ေရဆင္းေျမာင္း အပါအဝင္ ေပ ၅ဝ က်ယ္မည္ ျဖစ္ၿပီး ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ အတြင္း လမ္းအရွည္ ႏွစ္မုိင္၊ ကတၱရာလမ္း ႏွင့္ ေျမသားလမ္း ေလးမုိင္၊ ျပင္ဦးလြင္ ၿမိဳ႕နယ္ အနီးစခန္းႏွင့္ တိုးႀကီးကုန္း ေက်းရြာအထိ လမ္းအူေၾကာင္း ေဖာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ၿပီး အနီးစခန္း အနီး၌ မူလလမ္းေဟာင္း ႏွင့္ ျပန္လည္ ေပါင္းဆံုမည္ ျဖစ္သည္။

ယင္းလမ္းသစ္ကို အသံုးျပဳမည့္ ယာဥ္မ်ား အေနျဖင့္ တံတား ၁ဝ စင္းကို ျဖတ္သန္း ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

မင္းေသာ္တာလြင္

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၆)

No comments:

Post a Comment