Pages

Thursday, July 7, 2016

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကုိ ေျဖရွင္ရန္ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ အတြင္းပတ္လမ္း အျပင္ပတ္လမ္း စီမံကိန္းကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္မည္


အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု တြင္ အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ႏွစ္ထပ္လမ္း တစ္ေနရာ

ကမၻာ့ဘဏ္အကူအညီျဖင့္ တည္ေဆာက္မည့္
ကင္ညာႏုိင္ငံမွ ႏွစ္ထပ္လမ္း ပံုစံ

ရန္ကုန္ ၊ ၇-၇-၂၀၁၆

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ ကို ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္ ႏွစ္ထပ္လမ္း စီမံကိန္း ေဆာက္လုပ္ရန္ အတြက္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ေတာင္ကိုရီးယား ကုမၸဏီ တို႔ ပူးေပါင္း၍ အတြင္းပတ္လမ္း၊ အျပင္ပတ္ လမ္း စီမံကိန္းကို ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

''ဒီ ႏွစ္ထပ္လမ္း စီမံကိန္းကို လာမယ့္ ဘ႑ာႏွစ္မွာ စတင္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။ လက္ရွိလုပ္ေနတဲ့ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ တာေတြက ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို မေျဖရွင္း ႏုိင္ေသးပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ေရရွည္မွာ အဆင္ေျပမယ့္ ႏွစ္ထပ္လမ္း စီမံကိန္းကို ေဆာင္ရြက္ သြားမွာပါ'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္း၊ တံတား)မွ တာဝန္ ရွိသူတစ္ဦး က ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖရွင္းရန္ ႏွစ္ထပ္လမ္း စီမံကိန္းကို ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ဘ႑ာေငြ အခက္အခဲ ေၾကာင့္ တည္ေဆာက္ရန္ ၾကန္႔ၾကာ ေနခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စီမံကိန္း အတြက္ ကုန္က်မည့္ ေငြမွာ အျပင္ပတ္လမ္း အတြက္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၂ ဘီလီယံ ေက်ာ္ႏွင့္ အတြင္း ပတ္လမ္းအတြက္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂၅ ဘီလီယံခန္႔ ကုန္က်ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ စီမံကိန္းမွာ ပုဇြန္ေတာင္၊ ေရေက်ာ္မွစ၍ ေဝဇယႏၲာလမ္း တစ္ေလွ်ာက္၊ ခေရပင္လမ္းမွ ေအာက္ မဂၤလာဒံုလမ္း၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္း မွ ၾကည့္ျမင္တုိင္ ကမ္းနားလမ္း အတုိင္း တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ႏွစ္ထပ္လမ္း ေပၚမွ ၿမိဳ႕တြင္း လမ္းမမ်ားသို႔ ဝင္ေရာက္ႏုိင္ရန္ အတက္၊ အဆင္းလမ္းငယ္ ၁၅ ခုခန္႔ ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၃)

No comments:

Post a Comment