Pages

Tuesday, January 26, 2016

ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လုိအပ္သည့္ ဆရာ၊ ဆရာမ ၃၆၄ဝ၃ ဦးကုိ ပညာေရးဝန္ႀကီး ဌာနမွ ျဖည့္တင္းခန္႔အပ္ သြားမည္


ရန္ကုန္ ၊ ၂၆-၁-၂၀၁၆

ကမၻာတစ္ဝန္း မူလတန္း ပညာေရး ေအာင္ျမင္စြာ သင္ၾကားႏုိင္ရန္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား လိုအပ္ခ်က္ကို အခ်ိန္မီ မေဆာင္ရြက္ပါက ပညာေရးက႑ တြင္ အားနည္းခ်က္မ်ား ျဖစ္ပြား လာႏိုင္ၿပီး ဆရာ ဆရာမမ်ားႏွင့္

သင္ၾကားေရး ပညာရွင္မ်ား၏ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မႈ မ်ားကို ျမႇင့္တင္ေပးရန္ လိုအပ္သကဲ့ သို႔ ေလ့က်င့္သင္ၾကား ေပးမႈ ေကာင္းမြန္ၿပီး ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ အျဖစ္ အရည္အခ်င္း ျပည့္မီသူမ်ား၊ စိတ္အား ထက္သန္သူမ်ား ျဖစ္ေစရန္ႏွင့္ အရင္းအျမစ္ ျပည့္စံုသည့္ ထိေရာက္ေသာ စနစ္မ်ားကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ေပး ႏိုင္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံ အတြင္းတြင္ ဆရာ၊ဆရာမ ၃၆၄ဝ၃ ဦး လိုအပ္လ်က္ ရွိၿပီး အဆိုပါ လိုအပ္ခ်က္ကို ပညာေရးဝန္ႀကီး ဌာနက ျဖည့္တင္းခန္႔အပ္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ဇြန္ ၂၅ ရက္က အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒအား ျပ႒ာန္းခဲ့ၿပီး ျဖစ္ကာ ျပ႒ာန္းခဲ့ၿပီးသည့္ ဥပေဒႏွင့္အညီ ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ သူငယ္တန္း သင္႐ိုးအသစ္ကို ေျပာင္းလဲ သင္ၾကားျခင္းမ်ား စတင္ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ရာ အေျခခံပညာ က႑တြင္ ဆရာ၊ ဆရာမ လိုအပ္ခ်က္ မွာလည္း ျမင့္မားလ်က္ ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။

သင္ၾကားေပးရာတြင္ အမ်ဳိးသားမ်ား ေလွ်ာက္ထား လာမႈသည္ ယခင္ထက္ သိသိသာသာ ေလ်ာ့နည္း လာေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ ေလ်ာ့နည္းမႈသည္ အနာဂတ္ ပညာေရးက႑ အတြက္ စိန္ေခၚမႈ တစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ ပညာေရးဝန္ႀကီး ဌာန အေနျဖင့္ လာမည့္ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ ေက်ာင္း မ်ား၏ ေက်ာင္းသားႏွင့္ ဆရာအခ်ဳိး မညီမွ်မႈကို ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားအား ေန႔စားလေပးမ်ား ခန္႔အပ္၍ ျဖည့္တင္း ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊  ၄င္း ေန႔စားလေပးမ်ား တာဝန္ ထမ္းေဆာင္မႈ တစ္ႏွစ္ျပည့္ သည္ႏွင့္ အၿမဲတမ္း ဝန္ထမ္းအျဖစ္ ခန္႔အပ္ေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေန႔စားလေပး မ်ားတြင္ ႐ိုး႐ိုးဘြဲ႕ရ သူမ်ား၊ မဟာဝိဇၨာ၊ မဟာသိပၸံ ဘြဲ႕ရမ်ား ပါရွိမႈေၾကာင့္ ပညာေရးက႑ အတြက္ အားရစရာ ေကာင္းသည့္ အေနအထား တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခု ပညာသင္ႏွစ္ အတြက္ တစ္ႏုိင္ငံလံုး အတိုင္းအတာ အရ မူလတန္းျပ ဆရာ အေရအတြက္ ၂၄၃၅၉ ဦး၊ အလယ္တန္းျပ အေရအတြက္ ၆၆၁၃ ဦးႏွင့္ အထက္တန္းျပ အေရအတြက္ ၅၄၃၁ ဦးစုစုေပါင္း ၃၆၄ဝ၃ ဦး လိုအပ္လ်က္ ရွိၿပီး အဆိုပါဆရာ လိုအပ္ခ်က္ မ်ားကို ျဖည့္တင္းခန္႔အပ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန မွ သိရသည္။

ရတနာပံုေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment