Pages

Monday, July 27, 2015

ဒုတိယေျမာက္ ငမုိးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ညြန္႔) ေပၚ ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳ


ငမိုးရိပ္တံတား (မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔) 

ရန္ကုန္ ၊ ၂၇-၇-၂၀၁၅

ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီးအတြင္း စီးဆင္းေနေသာ ငမိုးရိပ္ေခ်ာင္းကို ျဖတ္သန္းကာ မဂၤလာ ေတာင္ၫြန္႔ ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ေဒါပံုၿမိဳ႕နယ္ တို႔သို႔ ဆက္သြယ္ တည္ေဆာက္ ေနသည့္ ငမိုးရိပ္တံတား (မဂၤလာ ေတာင္ၫြန္႔) သည္ ရာႏႈန္းျပည့္ ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ရာ ယမန္ေန႔ နံနက္ ၈ နာရီမွစၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္း ခြင့္ျပဳလုိက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထို တံတားႀကီးသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္း/တံတား) ၏ ဒုတိယ ေျမာက္ တည္ေဆာက္ ခဲ့ေသာ တံတားျဖစ္သည္။ ပထမ တံတားမွာ ငမိုးရိပ္တံတား (ပါရမီ) ျဖစ္ၿပီး ယခု ဖြင့္လွစ္သည့္ တံတားသစ္အား ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

တံတားအရွည္ ၄ဝ၅ မီတာ၊ အက်ယ္ ၁၁ ဒသမ ၅ မီတာရွိၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း အက်ယ္ ၈ မီတာ၊ လူသြားလမ္း တစ္ဖက္လွ်င္ ၈ ဒသမ ၇၅ မီတာႏွစ္ဖက္ ပါရွိသည္။ ႀကိဳတင္အားျဖည့္ သံကူ ကြန္ကရစ္ တံတား အမ်ဳိးအစား ျဖစ္သည္။ ေရလမ္း ကင္းလြတ္ခြင့္ အျမင့္ ၁၆ ဒသမ ၅ လက္မရွိၿပီး တံတား ခံႏိုင္ဝန္ ၇၅ တန္ရွိသည္။ ယာဥ္မ်ား အသြားအျပန္ ႏွစ္လမ္းသြား ျဖစ္ကာ ခန္႔မွန္း ကုန္က်ေငြ ၆ ဒသမ ၁၅၃ ဘီလီယံ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ ထားေၾကာင္း တံတား စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ႐ံုး မွ သိရသည္။

''ဒီတံတားႀကီး ဖြင့္လွစ္ လိုက္တဲ့အတြက္ ယခင္က ဆို မဂၤလာ ေတာင္ၫြန္႔ ၿမိဳ႕နယ္ကေန ေဒါပံုၿမိဳ႕နယ္ကို ေရာက္ဖို႔ သာေကတ ဘက္ကေန ဒါမွမဟုတ္ သုဝဏၰ ဘက္ကေန အဆင့္ဆင့္ ေကြ႕ပတ္ၿပီး သြားရပါတယ္။ အခုေတာ့ ဟိုဘက္ကမ္း ဒီဘက္ကမ္းကို ခ်က္ခ်င္း ေရာက္ႏိုင္ပါၿပီ။ ယာဥ္ႀကီး ေတြကလြဲၿပီး အားလံုး သြားခြင့္ျပဳ လုိက္တဲ့အတြက္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေကာင္းစြာ အေထာက္အကူျပဳ ေစမွာပါ'' ဟု တံတား တည္ေဆာက္ေရး အင္ဂ်င္နီယာ႐ံုးမွ အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ထို တံတားသစ္ႀကီးႏွင့္ ကပ္လ်က္တြင္ အနီေရာင္ ေဆးမ်ား သုတ္ထားသည့္ ငမိုးရိပ္ သံေပါင္ တံတားေဟာင္းသည္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ တံတား ခံႏိုင္ရည္ ႀကံ့ခိုင္မႈ အားနည္း လာသည့္အတြက္ ဆုိက္ကား၊ စက္ဘီးႏွင့္ လူမ်ားသာ သြားလာခြင့္ျပဳ ထားေၾကာင္း၊ ထို တံတားေဟာင္း ေပၚမွ လွ်ပ္စစ္ ဓာတ္ႀကိဳးမ်ား၊ Gas ပိုက္လုိင္းမ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ေကဘယ္ႀကိဳးမ်ား ဆက္သြယ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာင္မ်ိဳး (ဧရာဝတီ)

ျမဝတီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၆)

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment