Pages

Monday, February 2, 2015

မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္းရွိ လမ္းမႀကီးမ်ား ေပၚတြင္ ေန႔စဥ္ ယာဥ္သြားလာမႈ ႏွစ္သန္းခန္႔ရွိၿပီး ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ အသံုးျပဳမႈ ၇၀ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ရွိ



မႏၲေလး ၊ ၂-၂-၂၀၁၅

မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္း ရွိ လမ္းမႀကီးမ်ား ေပၚတြင္ ေမာ္ေတာ္ကား၊ ဆိုင္ကယ္ႏွင့္ စက္ဘီး သြားလာမႈမ်ား မွာ ေန႔စဥ္ ႏွစ္သန္းခန္႔ ရွိၿပီး လမ္းမ်ားေပၚတြင္ စည္းကမ္းမဲ့ ရပ္နားထားေသာ ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚ ေနရေၾကာင္း ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြးမႈ ေျဖရွင္းေရး ႏွင့္ အနာဂတ္ ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္ စာတမ္းမ်ား အရ သိရသည္။

ထို႔ျပင္ ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းေဘး မ်ားရွိ ဆိုင္ခန္းရွင္ အခ်ဳိ႕၏ ''ယာဥ္မရပ္ရ'' ဆိုင္းဘုတ္ မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာမ်ား အသံုးျပဳ မရျဖစ္ျခင္း၊ လမ္းအေကြ႕ မ်ားတြင္ ယာဥ္ရပ္နား ထားမႈေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔ျခင္း၊ ဆိုင္ကယ္မ်ား လမ္းေဘးတြင္ စည္းကမ္းမဲ့စြာ ရပ္နားထားျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ မ်ားမွာ ပိုမို႐ႈပ္ေထြး၊ က်ဥ္းေျမာင္း လာရေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔ျပင္ လူသြားလမ္း ေပၚတြင္ ေစ်းဆိုင္မ်ား တည္ခင္း ေရာင္းခ်ျခင္း၊ လူသြားလမ္း မ်ားေပၚတြင္ ယာဥ္မ်ား ရပ္တန္႔ျခင္း တို႔အပါအဝင္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

မႏၲေလးၿမိဳ႕သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ၏ အဓိက ၿမိဳ႕ေတာ္တစ္ခု ျဖစ္သည့္ အတြက္ နယ္ေျမတိုးခ်ဲ႕ လာမႈမွာလည္း ျမန္ဆန္လ်က္ ရွိၿပီး ၂ဝ၄ဝ ျပည့္ႏွစ္တြင္ ၂ ဒသမ ၅သန္းမွ ၄ သန္းအထိ လူဦးေရ တိုးတက္လာ ႏိုင္ေၾကာင္း ၿမိဳ႕ျပ ပညာရွင္ မ်ား၏ ခန္႔မွန္းခ်က္မ်ား အရ သိရသည္။

၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ စာရင္းမ်ားအရ ၂ဝ၁၃-၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း ျမန္မာျပည္တြင္ ခရီးသည္တင္ ကား ၃ဝ ရာခုိင္ႏႈန္း တိုးတက္လာၿပီး လူ ၁၅ ဦးလွ်င္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီးႏႈန္းခန္႔၊ ႏွစ္ဘီးတပ္ ယာဥ္ ၇၈၃၈၉၉ စီးတြင္ ဆုိင္ကယ္ ၆၆၃၈၉၉ စီးႏွင့္ စက္ဘီး ၁၂ဝဝဝဝ စီး၊ လူႏွစ္ဦးလွ်င္ ဆိုင္ကယ္တစ္စီး ခန္႔ျဖင့္ သြားလာလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ခန္႔မွန္းေျခ သြားလာမႈမ်ား အရ သုည ဒသမ ၄၅ သန္းခန္႔ရွိေသာ စက္ဘီးမ်ားႏွင့္ ၁ ဒသမ ၅ သန္းခန္႔ ရွိေသာ ဆိုင္ကယ္မ်ား ၊ ကုိယ္ပိုင္ကား သြားလာမႈ သုည ဒသမ ၁သန္း မွ သုည ဒသမ ၂ သန္း၊ အမ်ားသံုးယာဥ္ မ်ားမွာ သုည ဒသမ ဝ၅ သန္းခန္႔ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

မႏၲေလးၿမိဳ႕သည္ အာရွၿမိဳ႕ႀကီးမ်ား ျဖစ္သည့္ တိုင္ေပ၊ တိုက်ဳိ၊ ဆုိးလ္၊ ရွန္ဟိုင္း၊ ဗန္ေကာက္၊ ဂ်ကာတာ၊ မနီလာ၊ ဟိုခ်ီမင္း ၿမိဳ႕ႀကီးတို႔ထက္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ အသံုးျပဳမႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ၿပီး ၇ဝ ရာခုိင္ႏႈန္း ခန္႔ရွိ၍ စက္ဘီးမွာ ၂ဝ ရာခုိင္ႏႈန္း၊ ကား ၇ ဒသမ ၅ ရာခုိင္ႏႈန္း၊ အမ်ားသံုး ဘတ္စ္ကား ၂ ဒသမ ၅ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ သာ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ေရရွည္ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈမွာ အမ်ားသံုး သြားလာေရး စနစ္၏ တိုးတက္မႈ၊ တည္ၿငိမ္ေသာ ယာဥ္ေၾကာ သြားလာမႈတို႔ ျဖစ္ၿပီး သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးကို အဓိက ထားေသာ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈမွာ ရထားမ်ား ႏွင့္ ၿမိဳ႕တြင္း ဘတ္စ္ကား မ်ား ေပါင္းစပ္ လုပ္ကိုင္မႈ၊ အဓိက ေနရာမ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ ထားေသာ သြားလာမႈစနစ္၊ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ႏႈန္းထား သတင္း အခ်က္အလက္၊ သက္ေသာင့္ သက္သာရွိမႈ စသည္တို႔ အျပင္ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းမ်ား၊ ယာဥ္ေၾကာ ဆိုင္ရာ စီမံခန္႔ခြဲမႈ၊ ပံုမွန္ျဖစ္ေသာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အဓိကေနရာ မ်ား၏ ယာဥ္ရပ္နားမႈ ဆုိင္ရာ မူဝါဒမ်ား၊ ပတ္ဝန္းက်င္ ႏွင့္ ကိုက္ညီမႈရွိေသာ လူသြားလမ္း မ်ား စသည္တို႔ ပါဝင္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၁၇၂)

#Yadanarpondaily
#ရတနာပံုေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment