Pages

Wednesday, December 3, 2014

ျမန္မာ - ျပင္သစ္ႏွစ္ႏိုင္ငံ ပူးေပါင္း၍ ေလယာဥ္မ်ား အႀကီးစားျပဳျပင္ႏိုင္မည့္ အလုပ္႐ုံ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္း စတင္ေဆာင္ရြက္



ရန္ကုန္ ၊ ၃-၁၂-၂၀၁၄

ျပည္တြင္းရိွ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း ႏွင့္ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံမွ ATR ေလေၾကာင္း ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္း၍ ေလယာဥ္မ်ားကို အႀကီးစား ျပဳျပင္ႏိုင္မည့္ အလုပ္႐ုံ တည္ေဆာက္ ျခင္းအား ယခုအခါ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္၌ စတင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ အစုိးရ ေလေၾကာင္းလုိင္း အျပင္ ပုဂၢလိက ေလေၾကာင္းလုိင္း မ်ားမွ ေလယာဥ္မ်ား၏ စက္ အစိတ္အပုိင္း မ်ား တစ္စုံတစ္ရာ ပ်က္စီး ခြၽတ္ယြင္းပါက အေသးစား ခြၽတ္ယြင္းမႈ မ်ားကုိ ျပည္တြင္း၌ ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ေသာ္လည္း အႀကီးစား ပ်က္စီး ခြၽတ္ယြင္းမႈ မ်ားကုိ ေလယာဥ္ ထုတ္လုပ္ေသာ ျပည္ပႏုိင္ငံ မ်ားသုိ႔ ျပန္လည္ ေပးပုိ႔၍ ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္ၾက ရသည္။

ထုိသုိ႔ ျပည္ပႏုိင္ငံ မ်ားသုိ႔ ပုိ႔ေဆာင္ကာ ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္ ရာ၌ အခ်ိန္မ်ားစြာ ယူ၍ ေဆာင္ရြက္ရျခင္း၊ လုပ္ငန္း တြင္က်ယ္မႈ မရိွျခင္း၊ ေငြကုန္ေၾကးက် အလြန္မ်ားျခင္း စသည့္ အားနည္း ခ်က္မ်ား ႀကဳံေတြ႕ ေနရသျဖင့္ ျပည္တြင္း၌ ေလယာဥ္မ်ား အႀကီးစား ျပဳျပင ္ထိန္းသိမ္းေရး စက္႐ုံ တည္ေဆာက္ ၍ ပ်က္စီး ခြၽတ္ယြင္းမႈ အားလုံးနီးပါး ကုိ ျပဳျပင္ သြားႏုိင္ရန္ ယခုကဲ့သုိ႔ ျပင္သစ္ႏုိင္ငံမွ ATR ေလေၾကာင္း ကုမၸဏီႏွင့္ ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္း တုိ႔ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ ေလယာဥ္ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရး စက္႐ုံကုိ လအနည္းငယ္ ၾကာေအာင္ အခ်ိန္ယူ တည္ေဆာက္ ရမည္ျဖစ္ၿပီး ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္တြင္ အေသးစား ခြၽတ္ယြင္း ေနေသာ ေလယာဥ္ မ်ားကို စတင္ျပဳျပင္ ေပးႏိုင္မည္ ျဖစ္၍ ၂ဝ၁၆ ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ပုိင္းတြင္ ေလယာဥ္ တစ္စင္းလုံး နီးပါးကုိ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္း ႏိုင္သည္အထိ ေဆာင္ရြက္ ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းမွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

အဆိုပါ အလုပ္႐ံု အတြက္ လုိအပ္ေသာ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားႏွင့္ စက္မႈ အတတ္ ပညာရွင္ မ်ားကုိလည္း ATR ေလေၾကာင္း ကုမၸဏီမွ အသိအမွတ္ျပဳ လက္မွတ္ ရသည္အထိ ေလ့က်င့္ သင္ၾကား ေပးရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရိွတြင္ အႀကီးစား ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းကုိ ႏုိင္ငံေတာ္ အစုိးရမွ စတင္ ေဆာင္ရြက္ ေနျခင္း ျဖစ္ေသာ္လည္း ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားပါ ျပည္တြင္း စီးပြားေရး လုပ္ငန္းတစ္ရပ္ အေနျဖင့္ လုပ္ကုိင္ ေဆာင္ရြက္ လာႏုိင္ဖြယ္ ရိွေၾကာင္း ၄င္းက ေျပာသည္။ 

ေဆာင္းဦး

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment