Pages

Thursday, November 27, 2014

ျမဝတီ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ ေျမကြက္မ်ား အဆမတန္ျမင့္တက္ ေနျခင္းေၾကာင့္ ကုန္သိုေလွာင္ တင္သြင္းရန္ ေနရာအခက္အခဲမ်ား ရိွေန



ရန္ကုန္ ၊ ၂၇-၁၁-၂၀၁၄

ျမဝတီ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ ေျမကြက္မ်ား ေစ်းႏႈန္း အဆမတန္ ျမင့္တက္ ေနျခင္းေၾကာင့္ ကုန္သိုေလွာင္ တင္သြင္းရန္ ေနရာ အခက္အခဲမ်ား ရိွေနေၾကာင္း ျမဝတီ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ ရွိ ကုန္သည္မ်ား၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။

အဆိုပါ ျမဝတီ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ အတြင္း၌ ေျမကြက္အလြတ္ အမ်ားအျပား ရိွေသာ္လည္း တည္ေဆာက္ေရး ကုမၸဏီမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္း အဆမတန္ ျမႇင့္တင္ ထားျခင္းေၾကာင့္ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ကုန္ပစၥည္း သိုေလွာင္ တင္သြင္းရန္ ေနရာ အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ကုန္သည္ အမ်ားစုမွာ ေျမကြက္ေစ်းႏႈန္း ျမင့္မားျခင္း ေၾကာင့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား သိုေလွာင္မည့္ ဂိုေဒါင္ နည္းပါး ေနေၾကာင္း ႏွင့္ အသစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ေျမဝယ္ယူ ႏိုင္မႈမရိွ ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

သက္ဆိုင္ရာ အစိုးရမွ သတ္မွတ္ထား သည့္ ေျမေစ်းႏႈန္း ဧကဝက္ ၁ဝဝx၂ဝဝ ေပလွ်င္ ေငြက်ပ္ သိန္း ၃၅ဝ ႏွင့္ ေရာင္းခ် ေပးႏိုင္ပါက နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း ရွင္မ်ား အေနျဖင့္ ဂိုေဒါင္မ်ား တည္ေဆာက္ ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုအခါ ေငြက်ပ္ သိန္းေထာင္ခ်ီ၍ ရိွေနျခင္းေၾကာင့္ အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရိွ တြင္လည္း ျမဝတီ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး စခန္း တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းကို မက္(စ္) ျမန္မာ၊ ဧဒင္အုပ္စု၊ ေရႊဝါေျမ၊ အဲဗားဂရင္းဖိုင္း အတ္ ႏွင့္ ေအးရွားေဝါလ္ ကုမၸဏီမ်ားမွ တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ ေနေၾကာင္း သိရသည္။

သို႔ေသာ္လည္း ဆယ္စုႏွစ္ တစ္ခုအၾကာ အထိ တည္ေဆာက္မႈမ်ား မၿပီးေသးသည့္ အတြက္ Asean Economic Community အမီ တည္ေဆာက္ၾကရန္ စီးပြားေရး ႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန မွ တာဝန္ရိွ သူမ်ားက ေဆြးေႏြး ညိႇႏိႈင္းမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ ျမဝတီ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ သည္ ထိုင္းႏိုင္ငံႏွင့္ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာတြင္ အဓိက အေရးပါေသာ ကုန္သြယ္ေရး စခန္းျဖစ္ၿပီး ယာဥ္တန္း အဆင္း ရက္တိုင္းတြင္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ တစ္သန္းေက်ာ္ အထိ ကုန္သြယ္လ်က္ ရိွေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား သိုေလွာင္ရန္ အတြက္ ဂိုေဒါင္မ်ား တည္ေဆာက္ ေပးႏိုင္ရန္ လိုအပ္ လာျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

စုိးမုိး

#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment