Pages

Thursday, July 17, 2014

လက္ေတြ႕အသံုးခ် အေျခခံ ေက်ာက္မ်က္ပညာသင္တန္း ဖြင့္မည္


ရန္ကုန္ ၊ ၁၇-၇-၂၀၁၄

ျမန္မာ့ေက်ာက္မ်က္ လုပ္ငန္း ဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေစရန္ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာ အေရာင္းဆုိင္ ဖြင့္လွစ္ လုိသူမ်ား ၊ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာ လုပ္ငန္းျဖင့္ ကုန္သည္ ပဲြစား လုပ္လုိ သူမ်ားႏွင့္ ဘူမိေဗဒ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား အတြက္ စာေတြ႕ ၊ လက္ေတြ႕ ေက်ာက္မ်က္ ပညာကုိ သိရွိ လုပ္ကုိင္ႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္၍ ျမန္မာ့ ေက်ာက္မ်က္ပညာ သိပၸံ ( MGI ) မွႀကီးမွဴး၍ Certificate in Applied Gemoligy ( Specialized in Diamond , Jade , Ruby and Sapphire ) လက္ေတြ႕ အသံုးခ် ေက်ာက္မ်က္ ပညာသင္တန္း ( အေျခခံ ) ကုိ လာမည့္ ၾသဂုတ္လ ၂ ရက္မွ ၈ ရက္အထိ ဖြင့္လွစ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆုိပါ သင္တန္းတြင္ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာ အေရာင္းဆုိင္ အတြက္ ေနရာေကာင္း ေရြးခ်ယ္ျခင္း ၊ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာျပပဲြ ( အင္ပုိရီယမ္ ) ၌ ၀ယ္ ၊ ေရာင္းနည္း ၊ မုိးကုတ္ ၊ မုိင္းရွဴး ၊ မႏၲေလး ၊ ေရႊလီ ေက်ာက္၀ုိင္း မ်ားတြင္ ၀ယ္ယူ ေရာင္းခ်နည္း ႏွင့္ ေက်ာက္မ်က္ အတု ၊ အစစ္ ခဲြျခားနည္း ၊ စိန္၏ သဘာ၀ ဂုဏ္အဂၤါရပ္မ်ား ၊ စိန္၏ အလင္းဆုိင္ရာ ဂုဏ္သတၱိမ်ား ၊ စိန္ စစ္ မစစ္ လက္ေတြ႕ စမ္းသပ္ျခင္းမ်ား ၊ စိန္ပြင့္ ပံုစံမ်ား ၊ စိန္ကြက္ ေသြးျခင္း ၊ အေရာင္ ၊ သန္႔စင္မႈ ၊ ေသြးပံု ႏွင့္ အေလးခ်ိန္ မ်ားကုိ ၾကည့္၍ စိန္ကဲျဖတ္ျခင္း ၊ စိန္ပြင့္မ်ား ျပန္လည္ ျပဳျပင္ျခင္း ၊ စိန္ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိ ႏုိင္ပံုႏွင့္ တူးေဖာ္ ထုတ္လုပ္ပံုမ်ား ၊ စိန္ ထြက္ရွိေသာ ႏုိင္ငံမ်ား ႏွင့္ နာမည္ေက်ာ္ စိန္မ်ား အေၾကာင္း ၊ မုိးကုတ္ ၊ မုိင္းရွဴး ေဒသထြက္ ပတၱျမား ႏွင့္ နီလာ စစ္ မစစ္ လက္ေတြ႕ စမ္းသပ္ျခင္း ၊ ေက်ာက္မ်က္မ်ား ေသြးျခင္း ၊ လက္၀တ္ ရတနာ ျပဳလုပ္ျခင္း ၊ ေစ်းကြက္ တင္ျခင္း ၊ ႏုိင္ငံတကာ သုိ႔ တင္ပုိ႔ ေရာင္းခ်ျခင္း စသည့္ ဘာသာရပ္ မ်ားကုိ ေက်ာက္မ်က္ ရတနာ လုပ္ငန္းတြင္ လုပ္ကိုင္ ေနေသာ ေက်ာက္မ်က္ ပညာရွင္ ႏွင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ကုိယ္တုိင္ လက္ေတြ႕ ပုိ႔ခ် သြားမည္ ျဖစ္သည္။

သင္တန္း ၿပီးဆံုးပါက ေက်ာက္စိမ္း ရတနာ လုပ္ငန္းကုိ အမွန္တကယ္ လုပ္ကုိင္မည့္ သူမ်ားကုိ လုပ္ငန္းခြင္ အေရာက္ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးမည္ ျဖစ္သည္။ တန္းခဲြ တစ္ခုလွ်င္ လူဦးေရ ၃၀ ဦးသာ လက္ခံမည္ ျဖစ္၍ အေသးစိတ္ သိရွိ လုိပါက Myanmar Gemological Institute ( MGI ) အမွတ္ ၁၃၃ ၊ ဒုတိယထပ္ ၊ လမ္း ၃၀ (အလယ္) ၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ၊ ဖုန္း ၀၁- ၂၅၄ ၈၈၉ ၊ ၀၉- ၇၃၀၅ ၀၃၇၀ ၊ e-Mail ; mgi.myanmar@gmail.com တို႔သုိ႔ ဆက္သြယ္ ႏုိင္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ (၄၅၂)

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment