Pages

Wednesday, January 8, 2014

စိတ္ေကာင္း စိတ္ျမတ္ထား အေကာင္းျမင္၀ါဒျဖင့္ စီးပြားရွာ


စိတ္ေကာင္း စိတ္ျမတ္ထား အေကာင္းျမင္၀ါဒျဖင့္ စီးပြားရွာ

ေစတနာ ဟူသည္ စိတ္ကို ျခယ္လွယ္ေသာ သေဘာတစ္ခု ျဖစ္သည္။ ေစတနာဟု ဆိုသည္ႏွင့္ သာမန္အားျဖင့္ ေကာင္းသည့္ သေဘာအျဖစ္ မွတ္ယူ ထားၾက ေသာ္လည္း စင္စစ္အားျဖင့္ ေစတနာ ေကာင္း ႏွင့္ ေစတနာဆိုး ဟူ၍ ေကာင္းဆိုး ႏွစ္တန္ ရွိသည္။ ေကာင္းေသာ ေစတနာ ေၾကာင့္ စိတ္ေကာင္း ၊ စိတ္ျမတ္ကို ျဖစ္ေစကာ ဆုိးေသာ ေစတနာ ေၾကာင့္ စိတ္ညံ့ စိတ္ဆိုးကို ျဖစ္ေစသည္။

လူ႕ေလာက ႀကီးပြား တိုးတက္ေရး တြင္ စိတ္ေကာင္း ေစတနာေကာင္း ရွိရန္လိုေပသည္။ စိတ္ေကာင္းသည္ ကိုယ္ခ်င္းစာ စိတ္ကို အေျခခံ ေသာေၾကာင့္ ေစတနာ ေကာင္းသည္ စိတ္ေကာင္းကို ျဖစ္ေစသည္။

တစ္ဖန္ မိမိက သူတစ္ပါး အေပၚ ထားရွိေသာ ေစတနာသည္ တူေသာ အက်ဳိးကို ေပး၍ ေစတနာ ေကာင္းလွ်င္ ကံေကာင္းမည္ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေစတနာ ေကာင္းေကာင္း ထားပါက ထားရွိေသာ ေစတနာႏွင့္ တူေသ ာအက်ဳိးကို ရရွိႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ ေစတနာ သည္သာ ပဓာန အက်ဆံုး ျဖစ္သည္။

ယေန႔ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ သည္ အၿပိဳင္အဆိုင္ ေခတ္ႀကီး ျဖစ္လာသည္။ ပါရမီ ဓာတ္ခံ မရင့္သန္ ေသးသည့္ ပုထုဇဥ္ တို႔၏ သဘာဝအရ စိတ္ေကာင္း စိတ္ျမတ္ တို႔ကို အခ်ိန္ႏွင့္ အမွ် မေမြးျမဴ ၊ မသိမ္းပိုက္ ႏုိင္ၾကသည္မွာ လူတို႔တြင္ ေဒါသစိတ္ ၊ ေမာဟစိတ္ ၊ မာန္မာနစိတ္ မ်ား ဖံုးလႊမ္းေန ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ လူအခ်င္းခ်င္း လွည့္ပတ္ျခင္း ၊ လိမ္လည္ လွည့္ျဖားျခင္း ၊ လွ်ဳိ႕ဝွက္ျခင္း ၊ မနာလို ဝန္တိုျခင္း ၊ သိမ္ဖ်င္းေသာ စကားမ်ား ေျပာဆုိျခင္း ၊ ေခ်ာက္တြန္းျခင္း စေသာ မေကာင္းေသာ စိတ္မ်ားကို ျဖစ္ေပၚ ေစတတ္ ၾကသည္။ ထို မေကာင္းေသာ စိတ္မ်ားကို ေမြးျမဴမႈမွ ေရွာင္ရွား ႏုိင္လွ်င္ ေကာင္းေသာ စိတ္မ်ား ကိန္းေအာင္း လာမည္ ျဖစ္ေပသည္။

လူ႔ေဘာင္ ေလာကတြင္ မေကာင္းစိတ္ မ်ား တိုးလာ ျခင္းသည္ ေကာင္းမြန္ေရး အတြက္ ႀကိဳးပမ္း ၾကရာတြင္ မ်ားစြာ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစသည္။ ဤ စိတ္ညစ္ စိတ္ဆိုးသည္ အၿမဲတေစ အဆုိး ျမင္ဝါဒ ျဖင့္သာ ၾကည့္တတ္ေသာ ေၾကာင့္ အဖ်က္ သေဘာသာ ျဖစ္မည္။

ထိုသို႔ မေကာင္းျမင္ အဆုိးျမင္ ဝါဒမ်ား တုိးပြား လာမည္ ဆိုပါက ေကာင္းရာ ေကာင္းေၾကာင္း ၊ တိုးပြား စည္ပင္ရာ စည္ပင္ေၾကာင္း ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစသည္။

သို႔ျဖစ္ရာ လူတုိင္း လူတိုင္းသည္ စိတ္ေကာင္း စိတ္ျမတ္မ်ား ထားၿပီး အရာရာတြင္ အျပဳ သေဘာေဆာင္ အေကာင္းျမင္ ဝါဒျဖင့္ လုပ္ကိုင္ ႏုိင္ၾကလွ်င္ ႀကီးပြား တိုးတက္မႈကို ရရွိၾကမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း အႀကံျပဳ ေရးသား လိုက္ရ ေပသည္။

( ၈-၁-၂၀၁၄ ရက္ ရတနာပံုေန႔စဥ္သတင္းစာ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ )

No comments:

Post a Comment