Pages

Tuesday, July 16, 2013

ေရႊဂံုတုိင္ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္မႈ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ၿပီးစီးေနၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးမႈ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္း အထိရွိလာ


ရန္ကုန္ ၊ ၁၆-၇-၂၀၁၃

၂၀၁၂ ခုႏွစ္အတြင္း စတင္ခဲ့ၾက သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ၏ ခံုးေက်ာ္ တံတား စီမံကိန္း ၃ ခုအနက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၀ ရက္က တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္း စတင္ခဲ့ေသာ လွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္တံတား သည္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၁၀ ရက္က အသံုးျပဳ ႏုိင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ တည္ေဆာက္ေရး ကာလ ၁၃ လအတြင္း ၿပီးစီးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လတြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ခဲ့ေသာ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း မွာလည္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ တြင္ တည္ေဆာက္ေရး ကာလ ၁၃ လအတြင္းသို႔ ၀င္ေရာက္ လာခ်ိန္တြင္ ၿပီးစီးမႈ အေျခအေန မွာ ၈၀ ရာခုိင္ႏႈန္း သုိ႔ ေရာက္ရွိ လာခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ တြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ခဲ့သည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား မွာလည္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇူလုိင္လ အတြင္း ၀င္ေရာက္ လာခ်ိန္တြင္ တည္ေဆာက္ေရး ကာလ ၇ လတာ အတြင္း ၿပီးစီးမႈ အေျခအေနမွာ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ေက်ာ္သုိ႔ ေရာက္ရွိေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာန ( လမ္း/တံတား ) မွသိရသည္။

ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း အတြက္ တည္ေဆာက္ေရး သတ္မွတ္ ကာလမွာ ၁၁ လ ျဖစ္သည့္အတြက္ သတ္မွတ္ ကာလအတြင္း ၿပီးစီးရန္ အတြက္ တုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖဲြ႕ ႏွင့္ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ တုိ႔မွလည္း တြန္းအားေပး လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းသုိ႔ တြန္းအားေပး ကူညီေနရျခင္း မွာ တံတား တည္ေဆာက္ေရး ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ ရသည့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ ျပႆနာမ်ား ၊ ယႏၲရား ယာဥ္ႀကီးမ်ား ၀င္ ထြက္မႈ မလြယ္ကူ မႈတုိ႔ေၾကာင့္ လည္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။


လက္ရွိတြင္ တံတားေအာက္ေျခ လမ္းသား ေျမေနရာမ်ား ႏွင့္ တံတား တည္ေဆာက္ရန္ သတ္မွတ္ ေျမေနရာမ်ားတြင္ ကြန္ကရစ္ တုိင္လံုးမ်ား ခ်ထားျခင္း တုိ႔မွာ ၿပီးစီးၿပီ ဟုလည္း သိရသည္။ ကမၻာေအး ဘုရားလမ္း ေပၚရွိ ဇီ၀ိတဒါန သံဃေဆး႐ံုေရွ႕မွ ႏွင္းဆီကုန္း ဘုိးဘြား ရိပ္သာေရွ႕အထိ တည္ေဆာက္ သြားမည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား မွာ သံကူ ကြန္ကရစ္ သံမဏိ သံေပါင္ ၊ သံရက္မ အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ၿပီး ၊ ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္း ပါရွိမည္ ျဖစ္ကာ ပင္မတံတား အရွည္မွာ ၄၁၂ မီတာ ျဖစ္ၿပီး ခ်ည္းကပ္တံတား အရွည္မွာ ေျမာက္ဘက္တြင္ ၁၅၀ ဒသမ ၂ မီတာ ႏွင့္ ေတာင္ဘက္တြင္ ၅၆ ဒသမ ၅ မီတာ ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment